TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



2011. gada aprīļa skatītāko TV programmu TOP 20

06.05.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada aprīļa (01/04/2011 – 30/04/2011) skatītāko TV programmu TOP 20.

Šī gada aprīlī programmu topa pirmajās četrās vietās ierindojušās kanāla TV3 pārraides. Topa pirmajā vietā - Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija-Čehija, šo hokeja spēli 30.aprīļa vakarā vērojuši vidēji 11,3 %, jeb 235,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā ierindojies seriāls UgunsGrēks 5 , kuru darba dienu vakaros vērojuši vidēji 11,2 %, jeb 234,9 tūkstoši skatītāju. Topa trešajā vietā – Katastrofa Japānā. Aculiecinieku stāsti, kuru vērojuši vidēji 9,3 %, jeb 194,7 tūkstoši skatītāju. Savukārt aprīļa programmu topa ceturtajā vietā ierindojušās TV3 laika ziņas , kuras vērojuši vidēji 9,3 %, jeb 193,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Velsas prinča Viljama un K. Midltones kāzu labākie momenti kanālā LNT - topa piektajā vietā, šo pārraidi vērojuši vidēji 9,2 %, jeb 193 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Filmu Viljams un Keita kanālā LNT vērojuši vidēji 9,2 %, jeb 191,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, ierindojot to programmu topa sestajā vietā.

Reitings     % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share      % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības