TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Lielākā daļa Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju atbalsta stingrāku nosacījumu ieviešanu pamatskolas un vidusskolas beidzējiem

06.05.2011. Saeimā tiek rosinātas izmaiņas, lai noteiktu stingrāku kārtību pamatskolas un vidusskolas beidzējiem. Izmaiņas paredzēs, ka no nākamā mācību gada apliecību par pamatizglītību varēs saņemt, ja būs viena atzīme, kas zemāka par „4” (iepriekš tika pieļautas 3 nesekmīgas atzīmes). Savukārt beidzot vidusskolu, apliecību varēs saņemt tikai tad, ja visos mācību priekšmetos un valsts pārbaudes darbos būs iegūtas sekmīgas atzīmes (šobrīd vidusskolu var beigt ar 2 nesekmīgām atzīmēm). Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada aprīļa beigās veiktais pētījums liecina, ka lielākā daļa Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem atbalsta stingrāku nosacījumu ieviešanu. 43 % aptaujāto uzskata, ko noteikti būtu nepieciešama stingrāka kārtība, 29 % drīzāk piekrīt, ka būtu nepieciešama stingrāka kārtība pamatskolas un vidusskolas beidzējiem.

Savukārt 15 % uzskata, ka drīzāk nevajadzētu stingrāku kartību un desmitā daļa (9 %) uzskata, ka noteikti nebūtu nepieciešama stingrāka kārtība skolu beidzējiem.

4 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2011.gada 26. līdz 28.aprīlim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 750 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības