TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



71 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju personīgi nav izjutuši noziedzības pieaugumu

18.04.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada aprīlī veica pētījumu, kurā Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji no 18 līdz 55 gadiem tika lūgti novērtēt vai viņi pēdējā laikā personīgi ir saskārušies ar noziedzības pieaugumu Latvijā. Lielākā daļa (71 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem personīgi nav izjutuši noziedzības pieaugumu. Savukārt 29 % aptaujāto atzinuši, ka ir izjutuši noziedzības pieaugumu.

Tiem aptaujātajiem, kuri personīgi ir saskārušies ar noziedzības pieaugumu, visbiežāk (39 %) ir nozagtas nelielas mantas - maks, mobilais telefons u.c., tāpat 15 % aptaujātajiem ir apzagta mašīna, apzagta māja (7 %), nozagtas mantas no saimniecības ēkām (3 %) vai nozagts velosipēds vai motorollers (2 %).

Savukārt daļa aptaujāto noziedzības pieaugumu ir izjutuši pastarpināti – 15 % aptaujātajiem ir apzagti kaimiņi, paziņas, 4 % aptaujātajiem ir apzagts darba devējs, kā arī daļa aptaujāto par noziedzības pieaugumu ir dzirdējuši masu medijos (3 %), redzējuši zādzības veikalos (2 %) vai saskārušies citā veidā (13 %).

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2011.gada 12. aprīļa līdz 14. aprīlim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 570 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības