TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Visvairāk Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji uzticas izglītībai, medicīnai un presei, TV, radio

12.04.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada aprīlī veica pētījumu, kurā aptaujātie ekonomiski aktīvie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem tika lūgti novērtēt, cik lielā mērā viņi uzticas dažādām institūcijām Latvijā. Kopumā salīdzinoši vislielākā uzticēšanās (ļoti lielā mērā uzticas vai drīzāk uzticas) ir izglītībai (62 %), medicīnai (58), kā arī presei, TV un radio (57 %).

Baznīcai uzticas 57 % aptaujāto, un par baznīcu salīdzinoši biežāk aptaujātie ekonomiski aktīvie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir teikuši, ka uzticas ļoti lielā mērā (13 %).

Sociālajiem tīkliem uzticas 48 % aptaujāto. Bruņotajiem spēkiem – 47 %, policijai – 46 %, tiesai – 40 %. Novada/pilsētas pašvaldības domes vadībai uzticas 40 % aptaujāto, un 40 % uzticas Valsts prezidentam, savukārt nevalstiskajām organizācijām uzticas 38 %.

Valdībai, Saeimai un politiskajām partijām uzticēšanās ir salīdzinoši ļoti zema – vairākums aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem neuzticas šīm institūcijām (piedevām vairāk kā trīs piektdaļas nemaz neuzticas šīm institūcijām).

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2011.gada 5. aprīļa līdz 7. aprīlim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 600 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības