TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Martā TV reklāmu skaits pieaudzis par 12 %, salīdzinot ar 2010. gadu

07.04.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2011. gada martu.

TNS Latvia Reklāmu reģistrs martā televīzijā ir reģistrējis 97 480 reklāmas un 17 993 sponsorreklāmas gadījumus. Reklāmas gadījumu skaits martā ir pieaudzis par 20 %, bet sponsorreklāmu skaits samazinājies par 18 %, kopumā nodrošinot 12 % pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka šī gada martā reģistrēts lielākais TV reklāmu skaits Latvijas vēsturē, pārspējot līdzšinējo 2008. gada marta rekordu. Katru gadu novērojama tendence aprīlī un maijā TV reklāmu skaitam pieaugt vēl vairāk, tātad šogad iespējami vēl jauni rekordi.

2011. gada martā, salīdzinot ar februāri, novērojams, ka vairāk reklāmu izvietots nakts laikā (00:00-07:00). Visvairāk samazinājies dienas laikā (09:00-18:00) izvietoto reklāmu skaits, joprojām gan sasniedzot gandrīz pusi no visu diennaktī noraidīto reklāmu kopskaita. Tuvojoties vasarai un gaišākiem vakariem, paredzams, ka dienas laika reklāmu skaits vēl turpinās samazināties par labu vēlākām vakara stundām.

Martā visvairāk TV reklamējušies mazumtirdzniecības nozares pārstāvji, ievērojami palielinot kopējo reklāmu skaitu, salīdzinājumā ar 2010. gada martu. Mobilo sakaru nozarē, neierasti, vērojams kritums, tā ieņem 2. pozīciju, izvietojot par 6 % mazāk reklāmu nekā pirms gada. Šogad zāles un matu kopšanas līdzekļi reklamēti vairāk nekā 2010. gada martā un ieņem, attiecīgi, 3. un 5 vietu sarindojumā.

 * Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.

Mediju izlase

3+, LNT, LTV1, LTV7, OE, NTV Mir Latvija, PBK, PBMK, RenTV Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Rīga, TV6.

Par pētījumu

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Šobrīd Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 12 TV kanāliem, 22 avīzēm, 75 žurnāliem, 15 radio stacijām, 8 interneta lapām, 7 vides reklāmas medijiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības