TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2011. gada martā

05.04.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada marta (01/103/2010 – 31/03/2011) TV kanālu auditorijas.

Skatītākais kanāls šī gada martā - TV3 , kura vērošanai veltīti 13,8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LNT ar 13,2 %, trešais – PBK ar 11,5 % lielu skatīšanās laika daļu. Kanālam LTV1 veltīti 7,6 %, RTR Planeta Baltija 5,6 % un kanālam NTV Mir Latvija – 5,4 %. Savukārt kanāliem 3+ un LTV7 veltīti katram pa 4,3 %. Kanālam TV5 Rīga veltīti 3,3 % un kanālam REN Baltija -  3 %. Kanālam TV6 – 2,5 %, un mūzikas kanālam PBMK – 0,6 % no visa TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 22,5 %, bet video un DVD skatīšanai – 2,3 %.

Laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna martā, bija 5 stundas un 18 minūtes vidēji dienā, tas bija par 20 minūtēm mazāk nekā šī gada februārī.

Šī gada marta programmu topa pirmajās divās vietās ierindojušās kanāla TV3 pārraides. Pirmajā vietā – seriāls UgunsGrēks 5 , kuru vērojuši vidēji 12.1 % jeb 253,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā – TV3 laika ziņas , kuras vērojuši vidēji 11 % jeb 229,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt trešajā vietā - Kontinentālā hokeja līga. Dinamo Rīga – Maskavas Dinamo spēle kanālā LTV7 , kuru vērojuši vidēji 9,9 % jeb 206,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings    % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības