TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



82 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uztrauc zemestrīces izraisītā avārijas situācija Japānas atomelektrostacijās

21.03.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada martā veiktais pētījums liecina, ka vairākumu (82 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uztrauc zemestrīces izraisītā avārijas situācija Japānas atomelektrostacijās (37 % aptaujāto ļoti uztrauc un 45 % aptaujāto drīzāk uztrauc zemestrīces izraisītā avārijas situācija Japānas atomelektrostacijās).

Pretējās domās ir 14 % aptaujāto – 11 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem drīzāk neuztrauc un 3 % nemaz neuztrauc zemestrīces izraisītā avārijas situācija Japānas atomelektrostacijās.

Vairāk kā puse aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem neatbalsta atomelektrostacijas būvi Lietuvā, Visaginā, kā arī Kaļiņingradas apgabalā.

Puse aptaujāto (50 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem drīzāk vai pilnībā neatbalsta atomelektrostacijas būvi Lietuvā, Visaginā, savukārt trešdaļa (36 %) drīzāk vai pilnībā atbalsta atomelektrostacijas būvi Lietuvā. 15 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Nedaudz vairāk kā puse aptaujāto (53 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem drīzāk vai pilnībā neatbalsta atomelektrostacijas būvi Kaļiņingradas apgabalā, savukārt 27 % drīzāk vai pilnībā atbalsta atomelektrostacijas būvi Kaļiņingradas apgabalā. Piektdaļai (20 %) aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2011.gada 15. marta līdz 18. martam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 760 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/tnslatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības