TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Vairākums Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju jūtas cieši saistīti ar Latviju

17.03.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada martā ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem vidū veica mērījumu, cik cieši viņi jūtas saistīti ar savu tuvāko apkaimi/pilsētas mikrorajonu, Latviju, Baltijas valstīm, Eiropu un Krieviju. Visciešākā saistība ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem vidū vērojama pret savu tuvāko apkaimi/pilsētas mikrorajonu. Ļoti cieši vai cieši saistīti ar savu tuvāko apkaimi/pilsētas mikrorajonu jūtas vairākums (74 %) aptaujāto.

Attiecībā uz saistību ar Latviju rādītāji ir ļoti līdzīgi - ļoti cieši vai cieši saistīti ar Latviju jūtas vairākums (73 %) aptaujāto.

Savukārt saistīti ar Eiropu jūtas nedaudz vairāk kā piektdaļa (27 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, bet ne pārāk cieši vai nemaz nejūtas saistīti ar Eiropu 68 % aptaujāto.

Saistība ar Baltijas valstīm ir nedaudz zemāka salīdzinājumā ar aptaujāto saistību Eiropai – 20 % jūtas ļoti cieši vai cieši saistīti ar Baltijas valstīm, savukārt ne pārāk cieši vai nemaz nejūtas saistīti ar Baltijas valstīm 65 % aptaujāto.

13 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem atzīst, ka jūtas ļoti cieši vai cieši saistīti ar Krieviju, 27 % aptaujāto ar Krieviju jūtas ne pārāk cieši saistīti, savukārt nedaudz vairāk kā puse (55 %) aptaujāto nemaz nejūtas saistīti ar Krieviju.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2011.gada 8. marta līdz 10. martam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 600 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/tnslatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības