TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Kopš 2010.gada palielinājies Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju skaits, kuri atbalsta visu 16.martā pieteikto pasākumu aizliegumu Rīgā

16.03.2011. Rīgas domes Sapulču, gājienu un piketu rīkošanai iesniegto pieteikumu izskatīšanas komisija līdzīgi kā pagājušajā gadā nolēma aizliegt visus 16. martā pieteiktos pasākumus pilsētā. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada martā veiktais pētījums liecina, ka kopš 2010.gada marta par 5 procenta punktiem ir palielinājies to ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem skaits, kuri atbalsta visu 16.martā pieteikto pasākumu aizliegumu. Šogad 44 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem atbalsta visu 16.martā pieteikto pasākumu aizliegumu.

Savukārt 38 % aptaujāto ir pretējās domās, un neuzskata, ka 16.martā būtu jāaizliedz visi pieteiktie pasākumi pilsētā. Šo cilvēku vidū (ekonomiski aktīvie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuri uzskata, ka nevajadzēja aizliegt 16. martā pieteiktos pasākumus pilsētā) vairākums uzskata, ka būtu jāatļauj pasākums, kuru organizētu „Daugavas vanagi Latvijā” (84 %). Trešdaļa (34 %) atbalsta atļaujas došanu „Simtgadnieku kustībai”, 30 % - „Pilsoņu un nepilsoņu savienībai”, kā arī 22 % - „Latvijas antifašistiskajai komitejai”.

18 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2011.gada 8. marta līdz 10. martam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 600 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/tnslatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības