TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



79 % Latvijas sievietes vecumā no 18 līdz 55 gadiem ļoti priecātos par 8.martā saņemtiem apsveikumiem, ziediem vai citām dāvanām

08.03.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada martā veiktais pētījums liecina, ka, līdzīgi kā 2010.gada pētījumā, arī 2011.gadā vairākums (79 %) pētījumā aptaujāto sieviešu vecumā no 18 līdz 55 gadiem atzīst, ka ļoti priecātos par 8.martā, Starptautiskajā sieviešu dienā, saņemtiem apsveikumiem, ziediem vai kādām citām dāvanām, un 18 % aptaujāto sieviešu drīzāk priecātos par šādu uzmanības izrādīšanu.

Savukārt to vīriešu skaits, kuri šogad noteikti plāno apsveikt kādu sev īpašu sievieti vai sievietes, salīdzinājumā ar 2010.gadu ir nedaudz samazinājies. Nedaudz vairāk kā puse (55 %) pētījumā aptaujāto vīriešu vecumā no 18 līdz 55 gadiem noteikti plāno 8.martā, Starptautiskajā sieviešu dienā, apsveikt kādu sev īpašu sievieti vai sievietes, dāvināt ziedus vai kādas citas dāvanas, un 22 % aptaujāto vīriešu sveikšanu drīzāk plāno.

8.martā apsveikt sievietes drīzāk vai noteikti neplāno piektdaļa (20 %) aptaujāto vīriešu, kas ir par 8 procenta punktiem vairāk nekā 2010.gadā.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2011.gada 2. marta līdz 4. martam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 650 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības