TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2011. gada februārī

02.03.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada februāra (01/02/2011 – 28/02/2011) TV kanālu auditorijas.

Skatītākais kanāls šī gada februārī – TV3 , kura vērošanai veltīti 12,9 % no visa TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais – kanāls LNT , kura vērošanai, Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 12,8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais – PBK ar 11,4 % lielu skatīšanās laika daļu.

Kanālam LTV1 veltīti 8,7 %, kanālam LTV7 – 4,9 % un kanālam NTV Mir Latvija - 4,8 % no visa TV skatīšanās laika. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa šī gada februārī bija 4,2 %, bet kanāla RTR Planeta Baltija – 3,7 % un REN Baltija – 3,4 %. Kanālam TV5 Rīga veltīti 3,3 %, kanālam TV6 – 2,4, PBMK – 0,5 % un kanālam OE – 0,2 %. Savukārt video un DVD skatīšanai veltīti 2,1 %, bet visu pārējo kanālu skatīšanai – 24,8 % no kopējā TV skatīšanās laika.




Laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna, 2011.gada februārī bija 5 stundas un 38 minūtes vidēji dienā, tas bija par 11 minūtēm mazāk nekā šī gada janvārī.

No 2011.gada 11. februāra TV pētījumā notikušas izmaiņas kanālu dalījumā. Pētījumā iekļauts kanāls RTR Planeta Baltija , kurā tiek pārraidītas Latvijas reklāmdevēju reklāmas, savukārt kanāls RTR Planeta turpmāk atsevišķi pētījumā izdalīts netiks.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības