TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Ziemā radio vismaz reizi dienā klausījušies vidēji 63 % Latvijas iedzīvotāju

28.02.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi jaunākos regulārā radio auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju Pētījums: Radio rezultātus par 2011. gada ziemas periodu.

Radio klausīšanās Latvijā

Saskaņā ar jaunākajiem pētījuma rezultātiem 2011. gada ziemā radio vismaz reizi nedēļā ir klausījušies vidēji 82 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, kas ir par 1 procentpunktu vairāk nekā 2010. gada rudens periodā. Savukārt, vismaz reizi dienā radio ir klausījušies vidēji 63 % respondentu aptaujātajā vecuma grupā.

2011. gada ziemas pētījuma periodā par 2 minūtēm pieaudzis viena radio klausītāja radio klausīšanās laiks vidēji dienā. TNS Latvia regulārā radio auditorijas pētījuma ziemas perioda rezultāti liecina, ka viens radio klausītājs vidēji dienā radio ir klausījies 281 minūti jeb 4 stundas un 41 minūti, savukārt, 2010. gada rudens pētījuma periodā tās bija 279 minūtes jeb 4 stundas un 39 minūtes.

TNS Latvia klientu vadītāja Signe Hokonena norāda, ka Latvijā kopumā 2011. gada ziemā salīdzinājumā ar 2010. gada rudens periodu pēc klausīšanās laika sadalījuma trīs visklausītākās radio stacijas ir saglabājušas savas pozīcijas. Šajā pētījuma periodā joprojām visklausītākās radio stacijas ir nacionālās apraides radio stacijas Latvijas Radio 2 (24 %) un Latvijas Radio 1 (12 %) , savukārt, trešo vietu ieņem radio stacija Radio Skonto (9 %).

Desmit Latvijā klausītāko radio staciju vidū pētījuma ziemas periodā vēl ierindojas tādas radio stacijas, kā Radio SWH (6 %) , Latvijas Radio 4 (6 %) , Krievijas Hiti (Russkoe radio) (5 %) , Star FM (4 %) , European Hit Radio (4 %) , SWH+ (3 %) un TOP radio (3 %).

Aplūkojot radio staciju topu pēc kopējās nedēļas auditorijas, redzams, ka visvairāk klausītāju Latvijā kopumā 2011. gada ziemas periodā bija radio stacijai Latvijas radio 2, kuru vismaz reizi nedēļā ir klausījušies 25,4 % jeb 461 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. Otrajā vietā ar 15,4 % jeb 279 tūkstošiem klausītāju ierindojusies radio stacija Latvijas Radio 1 , bet trešajā vietā ar 15,1 % jeb 274 tūkstošiem klausītāju – Radio Skonto.

Reach (000) – kopējais radio stacijas klausītāju skaits vidēji nedēļā tūkstošos.
Reach % – kopējais radio stacijas klausītāju skaits vidēji nedēļā procentos.

Pētījumā iekļautās radiostacijas

Nacionālās apraides radiostacijas

Latvijas Kristīgais radio, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3, Latvijas Radio 4, Radio SWH, Star FM, European Hit Radio.

Rīgas radiostacijas

BBC World Service, Capital FM, EUROPA PLUS FM, Just FM, Krievijas Hiti (Russkoe Radio), Latviešu Radio, NOVOE RADIO - Golos Rossiji, Radio 101, Radio Baltkom-Eho Moskvi; Radio 88,6 – Jumor FM, Radio Merkurs, Radio MIX FM, Radio NABA, Radio PIK 100 FM, Radio Skonto, SWH +,  SWH Rock, TOP Radio.

Reģionālās radiostacijas

City Radio, Divu krastu radio, EUROPA PLUS (Daugavpils), Jēkabpils radio 1, Kurzemes radio, Latgales radio, NOVOE RADIO - Golos Rossiji (Daugavpils), NOVOE RADIO - Golos Rossiji (Krāslava), NOVOE RADIO - Golos Rossiji (Rēzekne), Radio ALISE PLUS (Russkoe Radio), Radio Ef – Ei, Radio Jūrmala, Radio Liepāja, Radio Saldus, Radio Sigulda, Radio Valka, Radio Valmiera, Rietumu radio.

Par pētījumu

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia radio auditorijas pētījumu Nacionālais Mediju Pētījums: Radio, Ziema 2011 veica laika periodā no 2010. gada 8. novembra līdz 2011. gada 6. februārim. Radio dienasgrāmatas vienas nedēļas garumā visā Latvijā aizpildīja 1992 respondenti – pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības