TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2011. gada janvārī

02.02.2011. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada janvāra (01/01/2011 – 31/01/2011) TV kanālu auditorijas.

Skatītākais kanāls šī gada janvārī bijis LNT , Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši tam 12,9 % no visa TV skatīšanās laika. Otrajā vietā, pēc skatīšanās laika daļas, ierindojies kanāls TV3 ar 11,7 %. Savukārt trešajā vietā – kanāls PBK ar 11,3 % lielu skatīšanās laika daļu.

Kanālam LTV1 veltīti 9,7 %, kanālam RTR Planeta – 6,7 % un kanālam LTV7 – 5 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 3+ veltīti 4,2 %, bet NTV Mir Latvija 3,7 %. Savukārt kanālam TV5 Rīga veltīti 3,2 % un REN Baltija 3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam TV6 veltīti 2,6 %, PBMK – 0,6 % un LZK(+regional) 0,4 %, bet kanālam OE – 0,3 %. Visu pārējo kanālu skatīšanai, Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 22,7 %, bet video un DVD skatīšanai – 1,9 % no kopējā TV skatīšanās laika.



Laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna 2011.gada janvārī bija 5 stundas un 49 minūtes vidēji dienā, tas bija par 10 minūtēm vairāk nekā 2010.gada decembrī.

No 2011.gada 1.janvāra TV pētījumā notikušas izmaiņas kanālu dalījumā. Pētījumā iekļauts kanāls NTV Mir Latvija , kurā tiek pārraidītas Latvijas reklāmdevēju reklāmas, savukārt kanāls NTV Mir  turpmāk atsevišķi pētījumā izdalīts netiks.

Laiks, ko viens TV skatītājs Latvijā pavadījis pie TV ekrāna 2010. gadā, salīdzinot ar 2009. gadu, samazinājies par vienu minūti un tas bija 5 stundas un 10 minūtes vidēji dienā. Savukārt Igaunijā viens TV skatītājs 2010. gadā TV skatīšanai veltījis 5 stundas un 19 minūtes vidēji dienā, tas ir par 4 minūtēm vairāk nekā 2009. gadā. Bet Lietuvā vidējais skatīšanās laiks dienā bija 5 stundas un 2 minūtes vidēji dienā, tas ir par 7 minūtēm vairāk nekā 2009.gadā.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības