TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



81 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju 2011.gadā neņemtu patēriņa kredītu

13.12.2010. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada decembrī veica pētījumu, kurā aptaujātajiem ekonomiski aktīvajiem Latvijas iedzīvotājiem vecumā no 18 līdz 55 gadiem tika jautāts, vai viņi/viņu ģimene 2011.gadā ņemtu patēriņa kredītu (īstermiņa aizdevumu, kas ir paredzēts personīgā patēriņa finansēšanai, piemēram, mājas vai dzīvokļa remontam, kāzām, ceļojumam, mēbeļu vai sadzīves tehnikas iegādei, autotransporta iegādei, studijām vai kursiem u.c.), ja būtu tāda nepieciešamība. Absolūtais vairākums aptaujāto (81 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka 2011.gadā neņemtu patēriņa kredītu.

Gandrīz puse (48 %) ir pārliecināta, ka noteikti neņemtu patēriņa kredītu, bet trešdaļa (33 %) – ka drīzāk neņemtu patēriņa kredītu.

Savukārt 15 % aptaujāto pieļauj iespēju, ka 2011.gadā ņemtu patēriņa kredītu, ja būtu tāda nepieciešamība – 12 % drīzāk ņemtu un 3 % noteikti ņemtu patēriņa kredītu.

Divas trešdaļas (42 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuri ņemtu patēriņa kredītu, ja būtu tāda nepieciešamība, atzīst, ka viņiem varētu būt nepieciešama patēriņa kredīta summa līdz 1000 Ls. Nedaudz vairāk kā trešdaļai aptaujāto (37 %), kuri varētu ņemt patēriņa kredītu, nepieciešamā summa varētu būt no 1000 Ls – 2000 Ls, savukārt 22 % - vairāk kā 2000 Ls.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 7. decembra līdz 9. decembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 600 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības