TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



52 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka Latvijas ekspozīcija izstādē EXPO 2010 ir veicinājusi/veicinās tūristu pieplūdumu uz Latviju, kā arī Latvijas preču un pakalpojumu atpazīstamību pasaulē

27.10.2010. 31.oktobrī noslēgsies starptautiskā izstāde EXPO 2010 (Ķīnā, Šanhajā), kurā piedalījās arī Latvija. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada oktobrī veiktais pētījums liecina, ka puse aptaujāto (52 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir pārliecināti, ka Latvijas ekspozīcija ir veicinājusi/veicinās tūristu pieplūdumu uz Latviju, kā arī Latvijas preču un pakalpojumu atpazīstamību pasaulē (9 % aptaujāto uzskata, ka noteikti veicinās, savukārt 43 % uzskata, ka Latvijas ekspozīcija drīzāk ir veicinājusi/veicinās tūristu pieplūdumu uz Latviju, kā arī Latvijas preču un pakalpojumu atpazīstamību pasaulē).

Trešā daļa aptaujāto (34 %) ir pretējās domās un uzskata, ka Latvijas ekspozīcija nav veicinājusi/neveicinās tūristu pieplūdumu uz Latviju, kā arī neveicinās Latvijas preču un pakalpojumu atpazīstamību pasaulē (26 % aptaujāto uzskata, ka Latvijas ekspozīcija drīzāk neveicinās, savukārt 8 % uzskata, ka ekspozīcija noteikti neveicinās tūristu pieplūdumu uz Latviju, kā arī Latvijas preču un pakalpojumu atpazīstamību pasaulē).

14 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 19. oktobra līdz 21. oktobrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 500 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv   

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības