TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Septembrī turpina pieaugt reklāmas apjoms gan TV, gan radio un presē, salīdzinot ar 2009. gadu

27.10.2010. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi septembra televīzijas, preses un radio reklāmas apjomus. Šī gada septembrī, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar 2009. gada septembri, televīzijā, presē un radio ir novērojams reklāmas apjoma pieaugums.

Televīzija

Televīzijā septembrī, salīdzinot ar augustu, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 5 %. Septembrī televīzijā tika noraidītas 42 900 reklāmas minūtes, bet augustā – 40 717 reklāmas minūtes. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka kopumā reklāmas tirgū šī gada pirmajos 3 ceturkšņos novērojamas pozitīvas tendences, kas liecina, ka tirgus pamazām, bet stabili atgūstas pēc krituma.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits 2010. gada septembrī bija 109 960, kas, salīdzinot ar pagājušā gada septembri, kad tika reģistrētas 94 422 reklāmas, ir par 16 % vairāk. Šogad arī kopējais reklāmu garums ir bijis par 15 % lielāks, jo 2009. gada septembrī tika noraidītas 37 169 minūtes reklāmas.

Septembrī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija PROCTER & GAMBLE, BITE, TELE2, HENKEL un UNILEVER. Reklamētākie zīmoli televīzijā – BITE, TELE2, ZELTA ZIVTIŅA, MAXIMA un BIFRI.

Prese

Reklāmas apjoms presē 2010. gada septembrī, salīdzinot ar augustu, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir pieaudzis par 42 %. Septembrī tika reģistrēti 1,25 miljoni cm², bet augustā – 0,88 miljoni cm² reklāmas.

2010. gada septembrī presē reģistrētas 7 403 reklāmas, kas ir par 7 % mazāk nekā 2009.gada septembrī, kad preses izdevumos bija publicētas 7 940 reklāmas. Lai arī reklāmas gadījumu skaits ir samazinājies, salīdzinot pēc platības kvadrātcentimetros, šī gada septembrī presē reklāmas ir bijis par 5 % vairāk, jo 2009. gada septembrī kopējā preses reklāmu platība bija 1,19 miljoni cm².

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) septembrī bija AIR BALTIC, TELE2, PROCTER & GAMBLE, DĪKSNA un JAUNAIS LAIKS. Reklamētākie zīmoli presē – AIR BALTIC, TELE2, VIENOTĪBA, RĪGA PLAZA un VENTSPILS.

Radio

Radio reklāmas apjoms 2010. gada septembrī, salīdzinot ar augustu, pieaudzis par 12 %. Augustā radio izskanējušas 14 298 reklāmas minūtes, bet septembrī – 15 977 minūtes.

2010. gada septembrī radio reģistrētas 34 749 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2009. gada septembri, ir par 4 % vairāk, jo 2009. gada septembrī tika fiksētas 33 293 radio reklāmas. Šogad septembrī raidīts par 4 % vairāk reklāmas, jo 2009. gada augustā kopējais radio reklāmas garums bija 15 335 minūtes.

Septembra lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija VIENOTĪBA, RIMI, TELE2, MAXIMA un BITE. Visvairāk reklamētie zīmoli – VIENOTĪBA, MAXIMA, BITE, RIMI un K-RAUTA.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Avīzes

7 Sekretov (rus), B&B Forum (rus), Biznes & Baltija (rus), Čas (rus), Diena, Dienas Bizness, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms (rus), MK Latvija (rus), Neatkarīgā Rīta Avīze, Nedēļa Kabatā, Reklama.lv (rus), Rīgas Santīms (rus), Subbota (rus), Tava Programma, Telegraf (rus), Teleprogramma s dadei Mišei (rus), Televīzijas Programma, TV-Programma (rus), Vesti (rus), Vesti Segodņa (rus).

Žurnāli

36,6C, Auto Bild Latvija, Biznes & Referent (rus), Būvēt, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Dārza Pasaule bibliotēka, Detki.lv, Dienas Bizness & Lietišķā Diena, Digital Times (rus), Doctus, FHM, Forbes, GEO, Ieva, Ievas Māja, Ievas Māja Pavasaris Dārzā, Ievas Stāsti, Ievas Veselība, Ilustrētā Junioriem, Ilustrētā Pasaules Vēsture, Ilustrētā Zinātne, Ilustrētā Zinātne bibliotēka, Izklaide TV, Joy, Kapitāls, Kas Jauns, Klubs, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Leģendas, Lilit, Lilit (rus), L'Officiel (lat, rus), Ļubļu (rus), Māja, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Marta (rus), Mūsmājas, Nedēļa, Otkrito (rus), Pastaiga, Pastaiga.ru (rus), Patiesā Dzīve, Patron (rus), Privātā Dzīve, Railway Outlook, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, SestDiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, Šūpulītis, Una, Vakara Ziņas, Veselība, Vip Lounge (rus).

TV kanāli

3+, LNT, LTV1, LTV7, OE, PBK, PBMK, RenTV Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Rīga, TV6.

Radio stacijas

Doma Laukums, European Hit Radio, Jumor FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības