TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Septembrī pieaudzis TV reklāmu skaits

08.10.2010. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2010. gada septembri.

TNS Latvia Reklāmu reģistrs septembrī televīzijā ir reģistrējis 93 299 reklāmas un 16 657 sponsorreklāmas gadījumus. Salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, TV reklāmu skaits ir pieaudzis par 20 %, savukārt sponsorreklāmu skaits palielinājies par 2 %. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters komentē, ka, TV reklāmu skaits septembrī ir pieaudzis negaidīti strauji. Pagājušais gads gan bija īpašs ar to, ka septembrī tika noraidīts mazāk reklāmu nekā augustā, šogad atkal ir novērojama ierastā tendence TV reklāmu skaitam pieaugt pēc vasaras sezonas noslēguma.

Šī gada septembrī, salīdzinot ar 2009. gada septembri, reklāmu skaits pieaudzis visos diennakts laikos. Lielākais reklāmu skaita pieaugums ir bijis rīta stundās no plkst. 7:00 līdz 9:00, kad izvietoto reklāmu skaits palielinājies par 41 %. Prime Time laikā no 18:00-24:00 reklāmu skaits ir pieaudzis par 19 %.

Aplūkojot TV reklāmu izvietojumu diennakts laikā, ir redzams, ka lielākā daļa reklāmu, kā parasti, ir izvietotas dienas laikā no plkst. 9:00 līdz 18:00. Šajā laikā noraidīts 48,8 % visu diennakts reklāmu. Salīdzinot ar augustu, tieši dienas laikā noraidīto reklāmu daļa pieaugusi visvairāk, kas, iespējams ir skaidrojams ar ātrāku tumsas iestāšanos, kas cilvēkus piesaista televīzijai jau pirms 18:00.

Septembrī, pēc kopējā reklāmu skaita, citas nozares ievērojami apsteidz mobilo sakaru nozares reklāmdevēji. TOP 5 visvairāk reklamēto nozaru kopējais reklāmu skaits pieaudzis par 8 %, pateicoties aktivitātei mazumtirdzniecības un auksto dzērienu nozarēs. Interesanti, ka TOP 5 sarindojums ir tieši tāds pat kā pagājušā gada septembrī.

Mediju izlase

3+, LNT, LTV1, LTV7, OE, PBK, PBMK, RenTV Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Rīga, TV6.

Par pētījumu

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Šobrīd Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 12 TV kanāliem, 20 avīzēm, 65 žurnāliem, 13 radio stacijām, 11 interneta portāliem, 6 vides reklāmas kompānijām.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības