TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



45 % Latvijas ekonomiski aktīvo pilsoņu galvenais kritērijs, pēc kura izvēlēties partiju, par kuru balsot, ir partijas līdzšinējā darbība

28.09.2010. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada septembrī veiktais pētījums liecina, ka gandrīz puse aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas pilsoņu vecumā no 18 līdz 55 gadiem atzīst, ka vieni no galvenajiem kritērijiem, pēc kuriem tiek izvēlēta partija, par kuru partiju balsot, ir partijas līdzšinējā darbība (45 %) un partijā esošās personības (42 %).

Trešdaļa aptaujāto pilsoņu (31 %) izvēlas, viņuprāt, mazāko ļaunumu, savukārt 22 % aptaujāto izvēli veic, pamatojoties uz partiju programmām. 9 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas pilsoņu izvēlas partiju pēc tās solījumi par darbiem, kas tiks veikti pēc ievēlēšanas Saeimā, savukārt 3 % aptaujāto izvēlas partiju tradīcijas dēļ, jo jau agrāk ir balsojuši par šo partiju.

Katram desmitajam aptaujātajam (10 %) nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 21. līdz 23. septembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 433 ekonomiski aktīvos Latvijas pilsoņus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv  

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības