TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Radio vismaz reizi nedēļā klausās vidēji 83 % Latvijas iedzīvotāju

02.09.2010. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi jaunākos regulārā radio auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju Pētījums: Radio rezultātus par 2010. gada vasaras periodu.

Radio klausīšanās Latvijā

Saskaņā ar jaunākajiem pētījuma rezultātiem 2010. gada vasarā radio vismaz reizi nedēļā ir klausījušies vidēji 83 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. Savukārt, vismaz reizi dienā radio ir klausījušies vidēji 63 % respondentu aptaujātajā vecuma grupā.

TNS Latvia vecākā klientu vadītāja Signe Hokonena norāda, ka 2010.gada vasaras pētījuma periodā statistiski nenozīmīgi, tomēr nedaudz pieaudzis viena radioklausītāja radio klausīšanās laiks vidēji dienā. TNS Latvia regulārā radio auditorijas pētījuma vasaras perioda rezultāti liecina, ka viens radioklausītājs vidēji dienā radio ir klausījies 284 minūtes jeb 4 stundas un 44 minūtes, kas ir tikai par 2 minūtēm vairāk nekā 2010. gada pavasara pētījuma periodā.

Jaunākie pētījuma rezultāti liecina, ka Latvijā kopumā 2010. gada vasarā ir notikušas nelielas izmaiņas trīs visklausītāko radiostaciju sarakstā. Šajā pētījuma periodā visklausītākās radiostacijas ir nacionālās apraides radiostacijas Latvijas Radio 2 (25 %) un Latvijas Radio 1 (10 %), bet trešā vietā ierindojusies Rīgā un atsevišķos Latvijas reģionos raidošā radiostacija Radio Skonto (7 %).

Par pētījumu

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia radio auditorijas pētījumu Nacionālais Mediju Pētījums: Radio, Vasara 2010 veica laika periodā no 2010. gada 17. maija līdz 2010. gada 8. augustam. Radio dienasgrāmatas vienas nedēļas garumā visā Latvijā aizpildīja 2237 respondenti – pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības