TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



82 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju 1.septembri asociē ar skolu un mācībām

01.09.2010. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada augustā veiktais pētījums liecina, ka vairākums (82 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju 1.septembri saista ar skolu un mācībām. 41 % aptaujāto 1.septembris saistās ar skolu, skolas sākšanos, studijām, 15 % – ar mācību gada sākumu, bērnu skolas gaitu uzsākšanu, 13 % nāk prātā Zinību diena, bet 13 % – pirmā skolas diena.

Ar 1. septembri asociējas arī puķes – asteres, gladiolas un dālijas, kā arī 1.septembris kā vasaras beigas, rudens sākšanās.

Daudziem aptaujātajiem 1. septembris saistās ar savu bērnu vai mazbērnu laišanu skolā, un ar to saistītajām rūpēm. Citi atceras savu bērnību – baltas blūzes un bantes matos, melnus svārkus, pirmo zvanu un gājienu pie Ļeņina pieminekļa.

Salīdzinoši neliels skaits aptaujāto 1.septembri saista ar mazāk pozitīvām lietām – automašīnu sastrēgumiem, ļaužu pilnām ielām, ar vecāko klašu skolnieku piedzeršanos un skolnieku uzdzīvi Vecrīgā.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 24. līdz 26. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 600 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv  

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības