TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Vairāk kā pusei Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa par īpašnieku maiņas ietekmi uz laikraksta „Diena” reputāciju

24.08.2010. 2009.gadā AS „Diena” nopirka Roulendu (Rowland) ģimene no Anglijas. Savukārt 2010.gada augustā AS „Diena” kontrolpaketi (51 %) iegādājās uzņēmējs Viesturs Koziols. Aptaujātajiem ekonomiski aktīvajiem Latvijas iedzīvotājiem vaicājām, kā kopumā ir mainījusies laikraksta „Diena” reputācija, kopš laikraksts ir nonācis Roulendu ģimenes un vietējo investoru rokās. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada augustā veiktais pētījums liecina, ka vairāk kā pusei aptaujāto (57 %) nav konkrēta viedokļa par laikraksta „Diena” reputācijas izmaiņām (nezina, nelasa, grūti pateikt).

28 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju pauž viedokli, ka laikraksta „Diena” reputācija ir pasliktinājusies (16 % aptaujāto uzskata, ka laikraksta „Diena” reputācija ir būtiski pasliktinājusies, un 12 % - reputācija ir nedaudz pasliktinājusies). 12 % aptaujāto uzskata, ka laikraksta „Diena” īpašnieku maiņa reputāciju nav ietekmējusi, savukārt 4 % uzskata, ka reputācija ir nedaudz vai būtiski uzlabojusies.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 17. līdz 19. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 500 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv 

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības