TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Jūnijā pārspēts maija TV reklāmu skaita pieaugums, salīdzinot ar 2009. gadu

12.07.2010. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2010. gada jūniju.

TNS Latvia Reklāmu reģistrs jūnijā televīzijā ir reģistrējis 102 369 reklāmas un 15 678 sponsorreklāmas gadījumus. Salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, TV reklāmu skaits ir pieaudzis par 44 %, savukārt sponsorreklāmu skaits ir palielinājies par 0,2 %, iepriekšējos mēnešos novērotais reklāmu skaita pieaugums, kļuvis vēl straujāks. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters komentē, ka, jūnija kopējais TV reklāmu apjoms parasti ir lielāks nekā maijā un turpmākajos vasaras mēnešos ir gaidāms reklāmu skaita kritums.

Jūnijā, salīdzinot ar 2009. gada jūniju, reklāmu skaits pieaudzis visos diennakts laikos. Lielākais reklāmu skaita pieaugums ir bijis rīta stundās laikā no plkst. 7:00 līdz 9:00, kad izvietoto reklāmu skaits palielinājies par 54 %. Prime Time laikā no 18:00-24:00 reklāmu skaits ir pieaudzis par 39 %, vairāk, nekā iepriekšējos mēnešos.

Izpētot TV reklāmu izvietojumu diennakts laikā, ir redzams, ka lielākā daļa reklāmu, kā ierasts, ir izvietotas dienas laikā no plkst. 9:00 līdz 18:00. Šajā laikā noraidīti 48,0 % visu diennakts reklāmu, dienas laikā tomēr bijis lielākais izvietoto reklāmu daļas samazinājums- par 2 procentpunktiem. Visvairāk pieaugusi Prime Time reklāmu daļa, par 1,6 procentpunktiem, sasniedzot 40,2 % no visu diennakts reklāmu skaita.

Jūnijā 1. vietā visvairāk reklamēto nozaru sarindojumā nokļuvusi auksto dzērienu nozare, kas šogad palielinājusi reklāmu skaitu par 27 %, savukārt 2. vietā esošajā mobilo sakaru nozarē TV izvietots vien par 4 % reklāmu vairāk, nekā 2009. gada jūnijā. Mazumtirdzniecības nozare šogad piedzīvojusi lielāko kāpumu- par 86 %. Interesanti, ka visas 5 lielākās nozares pēc reklāmu skaita šogad reklamētas vairāk nekā gadu iepriekš.

* Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.

Mediju izlase

3+, LNT, LTV1, LTV7, OE, PBK, PBMK, RenTV Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Rīga, TV6.

Par pētījumu

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Šobrīd Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 12 TV kanāliem, 20 avīzēm, 65 žurnāliem, 13 radio stacijām, 11 interneta portāliem, 6 vides reklāmas kompānijām.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības