TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2010. gada jūlijā

04.08.2010. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2010. gada jūlija (01/07/2010 – 31/07/2010) TV kanālu auditorijas.

Skatītākais kanāls jūlijā – LNT , kuru vērošanai veltīts 14,1 % no visa TV skatīšanās laika. Otrajā vietā ierindojušies divi kanāli – TV3 un PBK , katra šī kanāla skatīšanās laika daļa – 9,7 %. Trešajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 9,1 % lielu skatīšanās laika daļu. Kanālam TV5 Rīga veltīti 5,4 %, kanālam RTR Planeta Baltija – 5,1 %, kanālam LTV7 – 4,9 %. Savukārt kanālam 3+ veltīti 3,9 %, bet TV6 – 2,8 % no visa TV skatīšanās laika. Kanālam REN Baltija veltīti 2,5 %, PBMK – 0,4 %, bet OE – 0,3 %. Savukārt visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 29,5 %, bet video un DVD skatīšanai – 2.6 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Laiks, ko vidēji dienā viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna šī gada jūlijā, bija 4 stundas un 42 minūtes vidēji dienā, kas ir par 2 minūtēm mazāk, nekā jūnijā.

TNS Latvia mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs komentē: „Kā jau iepriekš bija paredzams, jūlija mēneša divi nozīmīgākie TV notikumi nepārprotami ir iekarojuši arī programmu TOP virsotni. Proti, jauno izpildītāju konkurss Jaunais Vilnis 2010 kanālā LNT un Pasaules meistarsacīkstes futbolā fināli kanālā LTV7 . Šie notikumi arī ieviesuši attiecīgas korekcijas kanālu skatīšanās laika daļās, izvirzot kanālu LNT par jūlija mēneša skatītāko kanālu.”

Skatītākais raidījums šī gada jūlijā – Jaunais vilnis 2010 kanālā LNT, kuru vērojuši vidēji 10,9 %, jeb 236,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā un trešajā vietā ierindojušās Pasaules meistarsacīkšu spēles futbolā kanālā LTV7. Otrajā vietā čempionāta fināla spēle starp Nīderlandi un Spāniju, kuru vērojuši vidēji 9,4 %, jeb 203,7 tūkstoši. Savukārt spēli starp Vāciju un Spāniju, kura ierindojusies programmu topa trešajā vietā, vērojuši vidēji 9,4 %, jeb 203 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings    % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības