TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



79 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumā Neo darbību vērtē pozitīvi

31.05.2010. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada maijā veiktais pētījums liecina, ka vairākums (79 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem kopumā Neo darbību vērtē pozitīvi. (39 % drīzāk un 40 % pat ļoti pozitīvi). Tikai 5 % aptaujāto ir ar negatīvu vērtējumu un snieguši atbildi, ka Neo darbību vērtē drīzāk negatīvi (4 %) vai ļoti negatīvi (1 %). Savukārt 16 % respondentu nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Gandrīz pusei (46 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir grūti pateikt, kas ir patiesais Neo. Ceturtā daļa aptaujāto (24 %) ir pārliecināti, ka patiesais Neo ir Ilmārs Poikāns, 5 % uzskata, ka Neo ir Ilmārs Poikāns un Ilze Nagla, bet 14 % - ka Ilmārs Poikāns, Ilze Nagla un vēl kāds cits/citi cilvēki. Savukārt katrs desmitais (11 %) domā, ka patiesais Neo nav saistīts ar Ilmāra Poikāna un/vai Ilzes Naglas vārdu – tātad uzskata, ka patiesais Neo ir kāds cits cilvēks vai cilvēku grupa.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 25. līdz 27. maijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 850 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.brica@tns.lv

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības