TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2010. gada aprīlī

06.05.2010. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2010. gada aprīļa (01/04/2010 – 30/04/2010) TV kanālu auditorijas.

Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem, šī gada aprīlī visvairāk skatījušies kanālu TV3 – 15,5 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs visskatītākais ir bijis kanāls LNT ar 12,5 %, un trešais visskatītākais ir bijis kanāls PBK ar 11,3 %. Kanālam LTV1 skatītāji veltījuši 8,5 %, kanālam TV5 Rīga 4,9 %, kanālam RTR Planeta Baltija 4,4 %. Savukārt kanālam 3+ 3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem LTV7 un REN Baltija veltīti katram pa 2,6 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam TV6 veltīti 1,7 % un mūzikas kanālam PBMK 0,4 %. Video un DVD skatīšanai veltīti 2,8 %, bet visiem pārējiem kanāliem 29,9 %.

TNS Latvia mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs stāsta: „1. aprīlī notikusī kanālu LNT un LTV1 analogās virszemes apraides atslēgšana Rīgā un apkārtnē nav ietekmējusi kopējo kanālu sarindojumu aprīlī. Neņemot vērā skatītājus, kuri šobrīd palikuši analogajā virszemes apraidē bez šiem kanāliem, joprojām skatītākais būtu TV3 , kura skatīšanā laika daļa būtu par 0.4 procentpunktiem mazāka, savukārt LNT un LTV1 skatīšanās laika daļas būtu tikai par 0.1 procentpunktu augstākas. Interesanti, ka šie skatītāji 2/3 sava skatīšanās laika velta vienīgajam redzamajam kanālam TV3 , savukārt 1/3 Video un DVD .”

Kā ik gadu, līdz ar pavasari un siltāka laika atnākšanu, vērojama vidējā skatīšanās laika samazināšanās. Šī gada martā viens TV skatītājs pie TV ekrāna bija pavadījis par 20 minūtēm vidēji dienā mazāk, nekā šī gada februārī, savukārt aprīlī, salīdzinot ar martu, par 27 minūtēm mazāk. Laiks, ko viens TV skatītājs aprīlī veltīja TV skatīšanai, bija 4 stundas un 56 minūtes vidēji dienā.

Skatītākā pārraide aprīlī bija TV3 šovs Dejo ar zvaigzni 3 , kuru vērojuši vidēji 11,6 %, jeb 251,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā ierindojies seriāls UgunsGrēks kanālā TV3 , kuru vērojuši vidēji 11,3 %, jeb 244,7 tūkstoši. Savukārt trešajā vietā ierindojusies vēl viena kanāla TV3 pārraide – Ekstrasensu cīņas 7 . Šo pārraidi vērojuši vidēji 11 %, jeb 237,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības