TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



63 % Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji ir droši par sava esošā darba saglabāšanu

26.03.2010. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada martā veiktais pētījums liecina, ka vairākums strādājošo (63 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir droši par sava esošā darba saglabāšanu: 37 % aptaujāto, kuri šobrīd strādā, uzskata, ka varbūtība šogad saglabāt darbu ir ļoti liela, un 26 % uzskata, ka varbūtība saglabāt darbu ir liela.

Katrs piektais aptaujātais (21 %) varbūtību šogad saglabāt darbu vērtē kā vidēju, bet 10 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotu varbūtību šogad saglabāt darbu vērtē kā mazu vai ļoti mazu.

Savukārt patlaban nestrādājošo cilvēku vidū noskaņojums ir pesimistiskāks – 56 % aptaujāto uzskata, ka viņu varbūtība šogad atrast darbu ir maza vai ļoti maza. 19 % patlaban nestrādājošo uzskata, ka viņu varbūtība šogad atrast darbu ir vidēja, bet 18 % - liela vai ļoti liela. Aptaujā 4 % nestrādājošo šogad neplāno meklēt darbu, jo vai nu mācās/studē, vai atrodas bērnu kopšanas atvaļinājumā, vai ir aizgājuši pensijā.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 16. līdz 18. martam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.brica@tns.lv

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības