TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



21 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju Dz.Jakāna reputāciju, atrodoties VID ģenerālditrektora amatā, vērtē vidēji

15.03.2010. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2010.gada martā veica pētījumu, kurā ekonomiski aktīvie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem tika lūgti novērtējiet bijušā Valsts ieņēmumu dienesta (VID) ģenerāldirektora Dzintara Jakāna reputāciju, atrodoties VID ģenerāldirektora amatā.

Bijušā Valsts ieņēmumu dienesta (VID) ģenerāldirektora Dzintara Jakāna reputāciju, atrodoties VID ģenerāldirektora amatā, kā labu vērtē 11 % aptaujāto. Katrs piektais aptaujātais (21 %) Dzintara Jakāna reputāciju, atrodoties VID ģenerāldirektora amatā, vērtē kā vidēju, bet 26 % aptaujāto uzskata, ka reputācija ir slikta. Salīdzinoši lielam skaitam – 28 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā, bet 14 % aptaujāto nezina šādu personu.

Gandrīz puse (44 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka Dzintaram Jakānam nav jāturpina darbs Einara Repšes piedāvātajā Finanšu ministrijas (FM) Muitas un nodokļu administrēšanas politikas departamenta vadītāja amatā. 12 % aptaujāto uzskata, ka darbs ir jāturpina, tomēr gandrīz pusei aptaujāto (44 %) nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2010.gada 9. līdz 11. martam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.brica@tns.lv

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības