TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2009. gada oktobrī

26.11.2009. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi oktobra televīzijas, preses, radio un interneta reklāmas apjomus. Oktobrī, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, televīzijas un radio reklāmas minūtēm un reklāmu skaita internetā, salīdzinot ar septembri, TV un radio ir novērojams reklāmas apjoma pieaugums, bet presē un internetā redzams neliels kritums.

Televīzija

TNS Latvia Reklāmu reģistra klientu atbalsta vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka televīzijā oktobrī, salīdzinot ar septembri, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 8 %. Oktobrī televīzijā noraidītas 40 038 minūtes, bet septembrī – 37 169 minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits šī gada oktobrī bija 104 869 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2008. gada oktobri, kad tika reģistrēti 120 537 reklāmas gadījumi, ir par 13 % mazāk.

Oktobrī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija: PROCTER & GAMBLE, HENKEL, TELE2, RECKITT BENCKISER, FERRERO, UNILEVER, DANONE, KRAFT FOODS, RIMI, LATTELECOM. Reklamētākās markas televīzijā: TELE2, ZELTA ZIVTIŅA un LATTELECOM.

Prese

Reklāmas apjoms 2009. gada oktobrī presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2009. gada septembri, ir samazinājies par 1 %. Septembrī tika reģistrēti 1,19 miljoni cm², bet oktobrī – 1,17 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada oktobrī presē reģistrēti 7 809 reklāmas gadījumi, kas ir par 32 % mazāk nekā 2008.gada oktobrī, kad TNS Latvia Reklāmu reģistra datu bāze tika papildināta ar 11 461 reklāmu preses izdevumos.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) oktobrī bija: TELE2, BALTKOM, SAMSUNG ELECTRONICS, LMT, LATTELECOM, STOCKMANN, PTA, MAXIMA, GE MONEY, BITE. Reklamētākās markas presē: TELE2, BALTKOM un SAMSUNG.

Radio

Radio reklāmas apjoms šī gada oktobrī, salīdzinot ar septembri, ir pieaudzis par 7 %. Oktobrī radio izskanējušas 16 344 reklāmas minūtes, bet septembrī – 15 335 minūtes.

2009. gada oktobrī radio reģistrētas 36 403 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2008. gada oktobri, ir par 19 % mazāk, jo 2008. gada oktobrī tika fiksētas 45 182 radio reklāmas.

Oktobra lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija: LATTELECOM, DEPO DIY, BITE, RIMI, LMT, MAXIMA, STATOIL, TELE2, BT 1, RD Reklamētākās markas: LATTELECOM, DEPO un RIMI.

Internets

Interneta reklāmas apjoms šī gada oktobrī, salīdzinot ar septembri, ir samazinājies par 8 %. Oktobrī pētījumā iekļautajos interneta resursos tika reģistrētas 3 782 reklāmas, bet septembrī – 4 102.

Oktobrī lielākie reklāmdevēji internetā pēc reklāmu skaita bija: TELE2, AIR TOUR, BITE, BT 1, TALLINK, IF LATVIA, LATTELECOM, DANSKE BANKA, LMT, MICROSOFT. Reklamētākās markas: TELE2, TALLINK un ZELTA ZIVTIŅA.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Avīzes

5 min (lat, rus), 7 Sekretov (rus), Biznes & Baltija (rus), Čas (rus), Diena, Dienas Bizness, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms (rus), MK Latvija (rus), Neatkarīgā Rīta Avīze, Nedēļa Kabatā, Reklama.lv (rus), Rīgas Santīms (rus), Subbota (rus), Telegraf (rus), Teleprogramma s dadei Mišei (rus), Televīzijas Programma, TV-Programma (rus), Vesti (rus), Vesti Segodņa (rus).

Žurnāli

36,6C, Auto Bild Latvija, B&B Pulss (rus), Būvēt, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, DB Impulss, Deko, Digital Times (rus), Doctus, FHM, GEO, Ieva, Ievas Māja, Ievas Veselība, Ilustrētā Pasaules Vēsture, Ilustrētā Zinātne, Joy, Kapitāls, Kas Jauns, Kas Jauns speciālizlaidums, Klubs, Latvijas Architektūra, Latvijas Ārsts, Leģendas, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit (rus), L'Officiel (lat, rus), Ļubļu (rus), Māja, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Marta (rus), Mazulis, Men's Gadgets (rus), Mūsmājas, Next, Otkrito (rus), Otkrito speciālizlaidums (rus), Pastaiga, Pastaiga.ru (rus), Patron (rus), Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, SestDiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, TV izklaide, Una, Vakara Ziņas, Veselība, ŽZL (rus).

TV kanāli

3+, LNT, LTV1, LTV7, PBK, PBMK, RenTV Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Rīga, TV6.

Radio stacijas

Doma Laukums, European Hit Radio, Jumor FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock.

Internets

Apollo City (+1188.lv), DB.lv, Delfi.lv, Diena.lv, Draugiem.lv (+zip.lv), esports.lv, Inbox.lv, KasJauns.lv, Mango.lv, Orb.lv, rus.Delfi.lv, Tvnet.lv.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības