TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2009. gada septembrī

29.10.2009. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi septembra televīzijas, preses, radio un interneta reklāmas apjomus. Septembrī, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, televīzijas un radio reklāmas minūtēm un pēc skaita internetā, salīdzinot ar augustu, visos medijos ir redzams reklāmas apjoma pieaugums. Šāda tendence ir novērojama katru rudeni.

Televīzija

TNS Latvia Reklāmu reģistra klientu atbalsta vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka televīzijā septembrī, salīdzinot ar augustu, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 2 %. Augustā televīzijā noraidītas 36 583 minūtes, bet septembrī – 37 169 minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits šī gada septembrī bija 94 422 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2008. gada septembri, kad tika reģistrēti 111 579 reklāmas gadījumi, ir par 15 % mazāk.

Septembrī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija: PROCTER & GAMBLE, HENKEL, LMT, RECKITT BENCKISER, TELE2, DANONE, COCA-COLA HBC, BITE, UNILEVER, RIMI. Reklamētākās markas televīzijā: SCHWARZKOPF, LMT un ZELTA ZIVTIŅA.

Prese

Reklāmas apjoms 2009. gada septembrī presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2009. gada augustu, ir pieaudzis par 37 %. Septembrī tika reģistrēti 1,19 miljoni cm², bet augustā – 0,87 miljoni cm² reklāmas. Šāds kāpums gan ir mazāks nekā attiecīgajā laika periodā pērn.

Šī gada septembrī presē reģistrēti 7 940 reklāmas gadījumi, kas ir par 29 % mazāk nekā 2008.gada septembrī, kad TNS Latvia Reklāmu reģistra datu bāze tika papildināta ar 11 196 reklāmām preses izdevumos.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) septembrī bija: BALTKOM, TELE2, MAXIMA, EXPRESS TOURS, AUTO GROUP BALTIC, LATTELECOM, DNB NORD, BITE, L'OREAL, AIR BALTIC. Reklamētākās markas presē: BALTKOM, MAXIMA un TELE2.

Radio

Radio reklāmas apjoms šī gada septembrī, salīdzinot ar augustu, ir pieaudzis par 8 %. Augustā radio izskanējušas 14 145 reklāmas minūtes, bet septembrī – 15 335 minūtes.

2009. gada septembrī radio reģistrētas 33 293 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2008. gada septembri, ir par 23 % mazāk, jo 2008. gada septembrī tika fiksētas 43 122 radio reklāmas.

Septembra lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija: LATTELECOM, DEPO DIY, RIMI, BITE, LMT, BALTIKUMS, MAXIMA, KURŠI TIRDZNIECĪBAS NAMS, RD, STATOIL. Reklamētākās markas: DEPO, LATTELECOM un RIMI.

Internets

Interneta reklāmas apjoms šī gada septembrī, salīdzinot ar augustu, ir pieaudzis par 6 %. Augustā pētījumā iekļautajos interneta resursos tika reģistrētas 3 885 reklāmas, bet septembrī – 4 102.

Septembrī lielākie reklāmdevēji internetā pēc reklāmu skaita bija: TELE2, LMT, BT 1, BITE, BALTIC MOTORS, LATTELECOM, TALLINK, MOBILUKSS, MŪSA MOTORS RĪGA, NEW HORIZONS. Reklamētākās markas: ZELTA ZIVTIŅA, FORD un LMT.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Avīzes

5 min (lat, rus), 7 Sekretov (rus), Biznes & Baltija (rus), Čas (rus), Diena, Dienas Bizness, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms (rus), MK Latvija (rus), Neatkarīgā Rīta Avīze, Nedēļa Kabatā, Reklama.lv (rus), Rīgas Santīms (rus), Subbota (rus), Telegraf (rus), Teleprogramma s dadei Mišei (rus), Televīzijas Programma, TV-Programma (rus), Vesti (rus), Vesti Segodņa (rus).

Žurnāli

36,6C, Auto Bild Latvija, Būvēt, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, DB Impulss, Deko, Digital Times (rus), Doctus, FHM, GEO, Ieva, Ievas Māja, Ievas Veselība, Ilustrētā Zinātne, Joy, Kapitāls, Kas Jauns, Klubs, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Leģendas, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit (rus), L'Officiel (lat, rus), Ļubļu (rus), Māja, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Marta (rus), Mazulis, Men's Gadgets (rus), Mūsmājas, Next, Otkrito (rus), Pastaiga, Pastaiga.ru (rus), Patron (rus), Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, SestDiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, Šūpulītis, TV izklaide, Una, Vakara Ziņas, Veselība, Vip Lounge (rus), ŽZL (rus).

TV kanāli

3+, LNT, LTV1, LTV7, PBK, PBMK, RenTV Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Rīga, TV6.

Radio stacijas

Doma Laukums, European Hit Radio, Jumor FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock.

Internets

Apollo City (+1188.lv), DB.lv, Delfi.lv, Diena.lv, Draugiem.lv (+zip.lv), esports.lv, Inbox.lv, KasJauns.lv, Mango.lv, Orb.lv, rus.Delfi.lv, Tvnet.lv.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības