TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2009. gada jūnijā

03.08.2009. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi jūnija televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus apjomus. Jūnijā, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar maiju, kā ierasts, sākoties vasarai, visos medijos ir novērojams reklāmas apjoma kritums.

Televīzija

TNS Latvia Reklāmu reģistra klientu atbalsta vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka televīzijā jūnijā, salīdzinot ar maiju, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs samazinājies par 8 %. Jūnijā televīzijā noraidītas 34 971 minūte, bet maijā – 38 162 minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits šī gada jūnijā bija 86 904 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2008. gada jūniju, kad tika reģistrēti 122 264 reklāmas gadījumi, ir par 28 % mazāk.

Jūnijā televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija COCA-COLA HBC, RECKITT BENCKISER, LMT, PROCTER & GAMBLE, TELE2, HENKEL, DANONE, UNILEVER, RIMI, KRAFT FOODS. Reklamētākās markas televīzijā – LMT, COCA COLA un VANISH.

Prese

Reklāmas apjoms 2009. gada jūnijā presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2009. gada maiju, ir samazinājies par 19 %. Attiecīgi maijā tika reģistrēti 1,30 miljoni cm², bet jūnijā – 1,06 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada jūnijā presē reģistrēti 7 110 reklāmas gadījumi, kas ir par 37 % mazāk nekā 2008.gada jūnijā, kad TNS Latvia reklāmu reģistra datu bāze tika papildināta ar 11 207 preses reklāmām.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) jūnijā bija BALTKOM, BITE, LMT, EXPRESS TOURS, LATTELECOM, SWEDBANK, L'OREAL, BM AUTO, PROCTER & GAMBLE, MŪSA MOTORS RĪGA. Reklamētākās markas presē: BALTKOM, BITE un LMT.

Radio

Radio reklāmas apjoms šī gada jūnijā, salīdzinot ar maiju, ir samazinājies par 17 %, attiecīgi jūnijā izskanējušas 15 467 reklāmas minūtes, bet maijā – 18 705 minūtes.

2009. gada jūnijā radio reģistrētas 35 693 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2008. gada jūniju, ir par 25 % mazāk, jo 2008. gada jūnijā tika fiksētas 47 717 radio reklāmas.

Jūnijā radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija MAXIMA, SWEDBANK, RIMI, LMT, LATTELECOM, ELKOR, DNB NORD, LNT, BITE, BALTIHOUSE. Reklamētākās markas: MAXIMA, SWEDBANK un RIMI.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Avīzes

5 min, 7 Sekretov, Biznes & Baltija, Čas, Diena, Dienas Bizness, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Nedēļa. Kabatā, Reklama.lv, Rīgas Santīms, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV Programma, Vesti, Vesti Segodņa.

Žurnāli

36,6, Auto Bild Latvija, B&B Pulss, Biznes & LV, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, DB Impulss, Deko, Digital Times, Doctus, FHM, GEO, Ieva, Ievas Māja, Ievas Veselība, Ilustrētā Pasaules Vēsture, Ilustrētā Zinātne, Joy, Kapitāls, Kas Jauns, Klubs, Latvijas Architektura, Latvijas Ārsts, Leģendas, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit (lat), L'Officiel, Ļubļu, Māja, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Marta (rus), Men's Gadgets, Mūsmājas, Next, Otkrito, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, SestDiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, Šūpulītis, TV izklaide, Una, Vakara Ziņas, Veselība.

TV kanāli

3+, LNT, LTV1, LTV7, PBK, PBMK, RenTV Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Rīga, TV6.

Radio stacijas

Doma Laukums, European Hit Radio, Jumor FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Pik FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības