TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2009. gada maijā

07.07.2009. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi maija televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus apjomus. Maijā, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar aprīli, TV un radio ir novērojams reklāmas apjoma pieaugums, bet presē - nelies kritums.

Televīzija

TNS Latvia Reklāmu reģistra klientu atbalsta vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka televīzijā maijā, salīdzinot ar aprīli, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 2 %. Aprīlī televīzijā noraidītas 37 387 minūtes, bet maijā – 38 162 minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits šī gada maijā bija 97 222 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2008. gada maiju, kad tika reģistrēts 125 191 reklāmas gadījums, ir par 22 % mazāk.

Maijā televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija: COCA-COLA HBC, RECKITT BENCKISER, PROCTER & GAMBLE, HENKEL, BITE, TELE2, LMT, UNILEVER, DANONE, ALDARIS. Reklamētākās markas televīzijā: COCA COLA, CĒSU ALUS un BIFRI.

Prese

Reklāmas apjoms 2009. gada maijā presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2009. gada aprīli, ir samazinājies par 1 %. Attiecīgi maijā tika reģistrēti 1,30 miljoni cm², bet aprīlī – 1,32 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada maijā presē reģistrēti 8 220 reklāmas gadījumi, kas ir par 35 % mazāk nekā 2008.gada maijā, kad TNS Latvia reklāmu reģistra datu bāze tika papildināta ar 12 590 preses reklāmām.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) maijā bija: LMT, BITE, BALTKOM, L'OREAL, SWEDBANK, LATVIJAS BALZAMS, EXPRESS TOURS, LATTELECOM, MAXIMA, NORDEA. Reklamētākās markas presē: BITE, BALTKOM UN LMT.

Radio

Radio reklāmas apjoms šī gada maijā, salīdzinot ar aprīli, ir palielinājies par 14 %, attiecīgi aprīlī izskanējušas 16 351 reklāmas minūtes, bet maijā – 18 705 minūtes.

2009. gada maijā radio reģistrētas 40 975 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2008. gada maiju, ir par 14 % mazāk, jo 2008. gadā šajā laika periodā tika fiksētas 47 526 radio reklāmas.

Maijā radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija: LMT, LATTELECOM, BITE, MAXIMA, RIMI, SWEDBANK, DEPO DIY, NEW CENTURY HOLDINGS, BDG, BALTIKUMS. Reklamētākās markas: MAXIMA, LMT UN LATTELECOM.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Avīzes

5 min, 7 Sekretov, Biznes & Baltija, Čas, Diena, Dienas Bizness, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Nedēļa. Kabatā, Reklama.lv, Rīgas Santīms, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV Programma, Vesti, Vesti Segodņa.

Žurnāli

36,6, Arhitektura i Dizain Baltii, Auto Bild Latvija, B&B Pulss, Biznes & LV, Būvēt, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, DB Impulss, Deko, Digital Times, Doctus, FHM, GEO, Ieva, Ievas Māja, Ievas Veseība, Ilustrētā Pasaules Vēsture, Ilustrētā Zinātne, Joy, Kapitāls, Kas Jauns, Klubs, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Leģendas, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit (lat), L'Officiel, Ļubļu, Māja, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Marta (rus), Men's Gadgets, Mūsmājas, Next, Otkrito, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, SestDiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, Šūpulītis, TV izklaide, Una, Vakara Ziņas, Veselība, Vip Lounge.

TV kanāli

3+, LNT, LTV1, LTV7, PBK, PBMK, RenTV Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Rīga, TV6.

Radio stacijas

Doma Laukums, European Hit Radio, Jumor FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Pik FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock.

 

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības