TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2009. gada maijā

08.06.2009. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2009. gada maija (01/05/2009 – 31/05/2009) TV kanālu auditorijas.

Šī gada maijā skatītākais kanāls pēc skatīšanās laika daļas ir bijis kanāls TV3, kuru TV skatītāji vērojuši 17.8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Tam seko kanāls LNT ar 16.7 % un kanāls PBK ar 12 % no kopējā skatīšanās laika. Kanālam LTV1 skatītāji maijā veltījuši 10.5 % no kopējā skatīšanās laika. Kanālam 3+ 3.8 %, kanālam RTR Planeta Baltija 3.7 %, kanālam TV5 Rīga 3.5 %, savukārt kanālam LTV7 3.4 % no kopējā TV skatīšanās laika. 2.5 % skatīšanās laika TV skatītāji veltījuši kanālam RenTV Baltija, 1 % kanālam TV6 un 0.6 % mūzikas kanālam PBMK. Televizoram pieslēgtu video ierīču vērošanai veltīti 1.6 %, savukārt visu pārējo kabeļu un satelīttelevīzijas kanālu vērošanai veltīti 22.8 % no kopējā TV skatīšanās laika.

TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka šī gada maijā, salīdzinot ar aprīli, par 10 minūtēm ir samazinājies laiks, ko viens TV skatītājs vidēji dienā pavadījis pie TV ekrāna, un tās ir bijušas 4 stundas un 47 minūtes.

Maijā programmu TOP augšgalā ir ierindojušās Pasaules hokeja čempionāta spēļu tiešraides kanālā TV3. Par populārāko TV pārraidi maijā ir kļuvusi pasaules hokeja čempionāta spēle starp Latvijas un Krievijas valsts vienībām, kuru vērojuši vidēji 21.3 %, jeb 464.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, un tie ir bijuši 51.5 % no visiem tā brīža TV skatītājiem. Otrajā vietā ierindojas Kanādas un Krievijas valsts vienību spēle, kuru vērojuši vidēji 16.4 %, jeb 357.5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt trešo vietu ieņem Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 14.3 %, jeb 312.1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings      % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share       % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības