TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Lielākajai daļai Latvijas iedzīvotāju patīk 1.aprīļa izjokošanas

31.03.2009. Kā parāda mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia 2009.gada martā veiktais pētījums, absolūtajam vairākumam Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 59 gadiem patīk 1.aprīļa izjokošanas - gan kādu izjokojot, gan arī tad, ja paši tiek izjokoti.

Ievērojami lielākajai daļai Latvijas iedzīvotāju attieksme pret 1.aprīļa Joku dienu ir pozitīva. 38 % aptaujāto šī diena sevišķi patīk, ja izdodas kādu izjokot, lai gan iedzīvotāji pret izjokošanu attiecas pozitīvi arī tad, ja citi izjoko (52 %).

Taču gandrīz desmitajai daļai (8 %) Latvijas iedzīvotāju 1.aprīlis – izjokošanas diena - nepatīk, jo tā sabojā garastāvokli. Savukārt 2 % no aptaujātajiem joki nepatīk vispār, tāpēc arī attieksme pret izjokošanu ir negatīva.

TNS Latvia iekšējo projektu vadītāja Dace Zolberga norāda, ka, skatoties pēc demogrāfijas rādītājiem, var redzēt, ka 1.aprīļa izjokošana sevišķi patīk vīriešiem, jauniešiem (15 - 24 gadi), studentiem, bezdarbniekiem, neprecētajiem, tiem, kas dzīvo 3 un 4 cilvēku ģimenē, tāpat arī Kurzemes un Pierīgas iedzīvotājiem, kā arī tiem, kas dzīvo laukos.

Mazāk nekā pusei Latvijas iedzīvotāju 1.aprīlī (joku dienā) viens no uzdevumiem ir kādu izjokot (44 %), mazliet vairāk nekā desmitajai daļai - izvairīties no izjokošanas (16 %). Savukārt trešā daļa iedzīvotāju (34 %) norādījuši, ka šajā dienā viņiem nav nekāda īpaša uzdevuma.

Vīrieši, jaunieši, iedzīvotāji ar personīgajiem ienākumiem līdz 100 latiem, tie, kas dzīvo 5 un vairāk cilvēku ģimenēs, neprecētie, kā arī Pierīgas un Latgales iedzīvotāji salīdzinoši biežāk par 1.aprīļa uzdevumu sev izvirza izjokot kādu. Savukārt galvenais uzdevums izvairīties no izjokošanas biežāk ir iedzīvotājiem 45 līdz 59 gadu vecumā, kā arī vidzemniekiem.

Par aptauju

Aptauju mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia veica laikā no 2009.gada 9.marta līdz 16.martam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1500 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 15 līdz 59 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t   67 096 300  
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības