TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju svin Sieviešu dienu

05.03.2009. Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju Starptautisko Sieviešu dienu uzskata par nozīmīgu svētku dienu. Šādus datus uzrāda mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia 2009.gada februārī un martā veiktais pētījums.

8.marts – nozīmīga svētku diena

Pētījuma rezultāti rāda, ka puse (53 %) Latvijas iedzīvotāju Sieviešu dienu uzskata par ļoti nozīmīgu dienu, kuru vienmēr atzīmē. Tāpat 38 % iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 59 gadiem dažreiz atzīmē Starptautisko Sieviešu dienu. Kopumā 91 % uzskata to par svinamu dienu un mēdz to atzīmēt. Savukārt gandrīz desmitā daļa (9 %) iedzīvotāju neatzīmē 8.marta svētkus.

Salīdzinoši biežāk Sieviešu dienu atzīmē iedzīvotāji vecumā no 25 līdz 34 gadiem, cittautieši, kā arī  iedzīvotāji ar personīgajiem ienākumiem līdz 100 latiem, Rīgas un Latgales iedzīvotāji, precētie, kā arī iedzīvotāji ar vidējo speciālo izglītību un bezdarbnieki.

Sieviešu diena – ģimenes svētki

Septiņi no desmit (68 %) Latvijas iedzīvotājiem vecumā no 15 līdz 59 gadiem, kuri atzīmē Sieviešu dienu, to  atzīmē kopā ar ģimeni. Nākamie izplatītākie 8.marta atzīmēšanas veidi ir atzīmēšana kopā ar draugiem (35 %) un atzīmēšana kopā ar kolēģiem (31 %).

TNS Latvia iekšējo projektu vadītāja Dace Zolberga norāda, ka ar ģimeni kopā 8.martu biežāk atzīmē iedzīvotāji vecumā no 25 līdz 34 gadiem, precētie, iedzīvotāji, kuri dzīvo 4 cilvēku ģimenē, pašnodarbinātie, kā arī rīdzinieki. Savukārt ar draugiem biežāk Sieviešu dienu atzīmē neprecētie, kā arī tie, kuri ir šķīrušies, tāpat studenti un skolnieki.

Ziedi – izplatītākā dāvana Sieviešu dienā

Absolūtais vairākums (86 %) Latvijas iedzīvotāju 15 līdz 59 gadu vecumā, kuriem Sieviešu diena ir nozīmīga, 8.martā dāvina/ saņem ziedus.  Tikai ceturtā daļa (26 %) Sieviešu dienas atzīmētāju dāvina/ saņem dāvanas.

Ziedus salīdzinoši biežāk dāvina iedzīvotāji ar ģimenes ienākumiem līdz 100 latiem, precētie, tāpat lauku un ciematu iedzīvotāji. Savukārt dāvanas salīdzinoši biežāk dāvina neprecētie iedzīvotāji, rīdzinieki, kā arī iedzīvotāji, kas dzīvo 3 un 4 cilvēku ģimenēs.

Tulpes un rozes – iecienītākie ziedi Sieviešu dienā

Visbiežāk Latvijas iedzīvotāji, kuri atzīmē Starptautisko Sieviešu dienu, dāvina/ saņem tulpes (47 %) un rozes (43 %). Nākamie biežāk dāvinātie ziedi, ko dāvina/ saņem Sieviešu dienā, ir neļķes un narcises – attiecīgi – 12 % un 9 %.

Par aptauju

Aptauju mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia veica laikā no 2009.gada 25.februārim līdz 1.martam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1265 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 15 līdz 59 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t   67 096 300  
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības