TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



50 līdz 59 gadus veci Latvijas iedzīvotāji aktīvāk sākuši izmantot internetu

23.02.2009. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi Interneta auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju Pētījums: Internets, Ziema 2009 rezultātus.

Jaunākā Interneta auditorijas pētījuma Ziema 2009 rezultāti liecina, ka internetu pēdējo 6 mēnešu laikā ir izmantojuši vidēji 55% jeb 981 000 Latvijas iedzīvotāju 15 līdz 74 gadu vecumā. Vidēji 51 % jeb 918 000 Latvijas iedzīvotāju aptaujātajā vecuma grupā internetu ir izmantojuši pēdējo 7 dienu laikā. Jāatzīmē, ka 2009. gada ziemā, salīdzinot ar 2008. gada rudeni, kopējais interneta izmantotāju skaits ir palicis nemainīgs.

Ziema 2009 pētījuma perioda dati liecina, ka, salīdzinot ar pirms gada veikto pētījumu Ziema 2008, internetu vairāk ir sākuši izmantot 50 - 59 gadus veci Latvijas iedzīvotāji. 2009. gada ziemā vidēji katrs trešais jeb 33% Latvijas iedzīvotāju šajā vecuma grupā pēdējo 7 dienu laikā izmantoja globālo tīmekli, kas ir par 10 procentpunktiem vairāk, nekā 2008. gada ziemā. Jāatzīmē, ka pētījums joprojām parāda lielāko interneta izmantotāju pieaugumu vecuma grupā 30 - 39 gadi, salīdzinot ar 2008. gada ziemas periodu.

Laika posmā no 2008. gada 27. oktobra līdz 2009. gada 1. februārim, vismaz vienu no 82 pētījumā iekļautiem interneta resursiem vai to sadaļām pēdējo 7 dienu laikā bija caurlūkojuši vidēji 50% aptaujāto respondentu vecumā no 15 līdz 74. gadiem.

Latvijā kopumā apmeklētāko interneta resursu TOP 10 pēc nedēļas kopējās auditorijas ir palicis tāds pats, kā 2008. gada rudens periodā. Trīs populārākie interneta resursi 2009. gada ziemā bija Google, Inbox un Draugiem.lv. Savukārt latviešu vidū starp 10 populārākajiem interneta resursiem ir iekļuvis jaunpienācējs pētījumā - sludinājumu portāls ZIP.lv. Mērķa grupā cita tautība TOP 10 desmitajā vietā ir iekļuvis portāls TVNet.

Apmeklētāko interneta resursu TOP 10 pēc nedēļas kopējās auditorijas mērķa grupā visi

Datu avots: TNS Latvia / Nacionālais Mediju pētījums: Internets, Ziema 2009

Apmeklētāko interneta resursu TOP 10 pēc nedēļas kopējās auditorijas mērķa grupā latvieši

Datu avots: TNS Latvia / Nacionālais Mediju pētījums: Internets, Ziema 2009

Apmeklētāko interneta resursu TOP 10 pēc nedēļas kopējās auditorijas mērķa grupā cita tautība

Datu avots: TNS Latvia / Nacionālais Mediju pētījums: Internets, Ziema 2009.

Kontakti

Elīna Krūze
Nacionālā Mediju Pētījuma projekta vadītāja
t 67 096 300
elina.kruze@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības