TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada decembrī

02.02.2009. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi decembra televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus. Decembrī, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar novembri, visos medijos novērojams reklāmas apjoma samazinājums.

Televīzija

TNS Latvia Reklāmu reģistra klientu atbalsta vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka televīzijā decembrī, salīdzinot ar novembri, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs samazinājies par 7 %. Decembrī televīzijā noraidītas 37 884 minūtes, bet novembrī – 40 669 minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits šī gada decembrī bija 99 113 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada decembri, kad tika reģistrēti 131 672 reklāmas gadījumi, ir par 25 % mazāk.

Decembrī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši PROCTER & GAMBLE, TELE2, LMT, DANONE, BITE, HENKEL, UNILEVER, LR VIDES MINISTRIJA, FERRERO, RECKITT BENCKISER. Reklamētākās markas televīzijā – VIASAT, ZELTA ZIVTIŅA, O KARTE.

Prese

Reklāmas apjoms 2008. gada decembrī presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2008. gada novembri, ir samazinājies par 15 %. Attiecīgi novembrī tika reģistrēti 2,03 miljoni cm², bet decembrī – 1,72 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada decembrī presē reģistrēti 8700 reklāmas gadījumi, kas ir par 30 % mazāk nekā 2007.gada decembrī, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 12 436 preses reklāmām.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) decembrī bijuši: BITE, LMT, TELE2, MAXIMA, L'OREAL, RENAULT, KRAFT FOODS, PROCTER & GAMBLE, LINSTOW, PERNOD RICARD LATVIA. Reklamētākās markas presē – BITE, MAXIMA, LMT O KARTE.

Radio

Radio reklāmas apjoms decembrī, salīdzinot ar novembri, ir samazinājies par 2 %, attiecīgi decembrī izskanējušas 19 282 reklāmas minūtes, bet novembrī – 19 736 minūtes.

2008. gada decembrī radio reģistrētas 42 636 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada decembri, ir par 10 % mazāk, jo 2007. gadā šajā laika periodā tika fiksētas 47 148 radio reklāmas.

Decembrī radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija: LMT, TELE2, NORDEA, MAXIMA, BITE, LATTELECOM, SKANDI MOTORS, ELKOR, SONY, SEB BANKA. Reklamētākās markas – LMT O KARTE, NORDEA un MAXIMA.

Reklamētākās nozares

Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares decembrī:
* Sakari, biroja aprīkojums
* Kosmētika, higiēna
* Pārtikas produkti
* Tirdzniecība
* Medicīna.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Laikraksti

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Bizness & Baltija, Čas , Diena, Dienas Bizness, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama.lv, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa

Žurnāli

36,6°C, Arhitektura i Dizain, Auto Bild Latvija, Biznes .lv, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, DB Numurs, Deko, Digital Times, Doctus, FHM, Horošo!, Ieva, Ievas Māja, Ilustrētā Zinātne, Impulss, JOY, Kapitāls, Kas jauns, Klubs, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit (latviski), Ļubļu, Māja, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Men’s Gadgets, Mūsmājas, Nedēļa, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi+, Santa, Sestdiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, TV Izklaide, Una, Veselība, Vip Lounge, BB Pulss, Otkrito, VIP Lounge (latviski)

TV kanāli

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltija, RTR Planeta Baltija, MTV Latvija, PBMK, TV6

Radio stacijas

Doma Laukums, European Hit Radio, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Pik FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības