TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2008. gadā

21.01.2009. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada (01/01/2008 – 31/12/2008) TV kanālu auditorijas.

Par skatītāko kanālu 2008. gadā ir kļuvis LNT, kura vērošanai TV skatītāji veltījuši 19,3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Par otro skatītāko ir kļuvis kanāls TV3, tā vērošanai veltīti 15,4 %. Savukārt trešajā vietā ierindojies gan kanāls LTV1, gan PBK, katram veltīti pa 10.7 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālam LTV7 veltīti 4.6 %, kanālam 3+ - 4 %, bet kanālam TV5 Rīga – 3.3 %. Kanālam RenTV Baltija veltīti 2.5 %, savukārt kanālam TV6 – 1.3 %. Vienāda skatīšanās laika daļa – katram pa 0.4 % ir bijusi kanāliem PBMK un RTR Planeta Baltija . Jāpiezīmē, ka kanāls RTR Planeta Baltija pētījumā tika iekļauts no 2008.gada 1.novembra. Kanālam MTV Latvija veltīti 0.2 % no kopējās TV skatīšanās, savukārt visu pārējo kanālu skatīšanai – 24.7 %, bet video un DVD skatīšanai – 2.5 %.

Salīdzinot ar 2007. gadu, laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna, ir palielinājies par 12 minūtēm, 2008.gadā sasniedzot 4 stundas un 58 minūtes vidēji dienā.

Arī Lietuvā un Igaunijā laiks, ko viens TV skatītājs vidēji dienā pavadījis pie TV ekrāna, 2008.gadā ir palielinājies. Lietuvā tas palielinājies par 10 minūtēm un bijis 4 stundas un 50 minūtes vidēji dienā. Savukārt Igaunijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis 5 stundas un 17 minūtes vidēji dienā, tas ir par 5 minūtēm vairāk nekā 2007.gadā.

Par gada skatītāko pārraidi, ir kļuvis LTV1 kanāla pārraidītais 53. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls, kuru vērojuši vidēji 16.6 %, jeb 364.7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Arī 2007.gadā Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls bija gada skatītākais raidījums, komentē TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs.

Otrajā vietā ierindojies Latvijas 90 gadu jubilejai veltīts gaismas priekšnesums kanālā LTV1 , to vērojuši vidēji 16.2 %, jeb 356.7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt trešajā vietā ierindojies šovs Dejo ar zvaigzni 2 kanālā TV3 , to vērojušo vidēji 14.5 %, jeb 319.5 tūkstoši.

Zemāk apskatāmas 2008. gada TOP 5 programmas katrā no kanāliem.

Reitings  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības