TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Dienas laikrakstu un reģionālās preses izdevumu lasīšana rudenī saglabājas stabila

24.11.2008. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi jaunākos preses auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju Pētījums: Prese, Rudens 2008 rezultātus.

Kā liecina šī gada rudens preses auditorijas pētījuma rezultāti, vidēji 95 % aptaujāto respondentu 15 līdz 74 gadu vecumā ir lasījuši vai caurskatījuši vismaz vienu no 305 pētījumā iekļauto preses izdevumu pēdējiem 6 numuriem.

Analizējot preses izdevumu lasīšanu pēc izdevumu grupām, redzams, ka kopumā 3 visvairāk patērētās preses izdevumu grupas ir reģionālie preses izdevumi, nedēļas laikraksti un nedēļas žurnāli. Vismaz vienu reģionālo preses izdevumu nedēļā ir lasījuši vai caurskatījuši vidēji 47 % Latvijas iedzīvotāju. Vismaz vienu nedēļas laikrakstu nedēļā ir lasījuši vai caurskatījuši vidēji 43 %, bet vismaz vienu nedēļas žurnālu nedēļā – vidēji 42 % Latvijas iedzīvotāju 15 līdz 74 gadu vecumā. TNS Latvia preses un interneta projektu vadītāja Elīna Krūze norāda, ka rudenī ir samazinājies laikrakstu pielikumu skaits, kas ietekmēja arī šīs kategorijas kopējo patēriņu.

Preses auditorijas pētījuma Rudens 2008 rezultāti liecina, ka Mērķa grupā Latvieši lasītāko preses izdevumu TOP-ā pirmo vietu ieņem nedēļas žurnāls Privātā Dzīve , otrā vietā ierindojot žurnālu Ieva . Savukārt trešajā vietā ierindojas laikraksts Latvijas Avīze , kas Vasara 2008 pētījuma periodā ieņēma 4.vietu.

Mērķa grupā cita tautība lasītāko izdevumu TOP 10 pirmajā vietā ierindojas televīzijas programma TV televizionnaja programma (Kr. val.) . Uz otro vietu ir pakāpusies bezmaksas avīze 5 min (Lat. un Kr. val.), aiz sevis atstājot televīzijas programmu avīzi TeleProgramma s djadjei Misei (Kr. val.).

Par pētījumu

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia veica Nacionālo Mediju Pētījumu: Prese, Rudens 2008 laika periodā no 2008.gada 4. augusta līdz 26.oktobrim. Visā Latvijā ar datorizētās intervijas (CAPI) palīdzību tika aptaujāti 3017 pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem.

2008.gada rudens perioda pētījumā iekļauti 305 preses izdevumi.

Pētījumā 2008.gada rudens periodā iekļauti sekojoši jauni preses izdevumi:
Atpūta. Vaļasprieks/Latvijas Avīze
Platinum (kr.val.)
Dārzā
Ilustrētā Pasaules Vēsture

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības