TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada augustā

24.09.2008. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi augusta televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus. Augustā, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar jūliju, kā ierasts vasaras beigās, visos medijos reklāmas apjoms ir samazinājies.

Prese

Reklāmas apjoms 2008. gada augustā presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2008.gada jūliju, ir samazinājies par 15 %. Attiecīgi jūlijā tika reģistrēti 1,69 miljoni cm², bet augustā – 1,44 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada augustā presē reģistrēti 9 899 reklāmas gadījumi, kas ir par 34 % mazāk nekā 2007.gada augustā, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 14 977 preses reklāmām.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) augustā bijuši: TELE2, BITE, LMT, BALTKOM, MEDIA MARKET, L'OREAL, MAXIMA, T.E.A.M., PROCTER & GAMBLE, RĪGAS DOME. Reklamētākās markas presē – BITE, CELLXL.LV un BALTKOM.

Televīzija

Televīzijā augustā, salīdzinot ar jūliju, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs krities par 8 %. Augustā televīzijā noraidīti 38,58 tūkstoši minūšu, bet jūlijā – 42,04 tūkstoši minūšu reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits augustā bija 96 749 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada augustu, ir par 10 % mazāk (2007. gada augustā reģistrēti 107 585 reklāmas gadījumi).

Augustā televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši PROCTER & GAMBLE, TELE2, RECKITT BENCKISER, COCA-COLA HBC, HENKEL, COLGATE-PALMOLIVE, DANONE, UNILEVER, LMT, BITE. Reklamētākās markas televīzijā – TELE2, VIASAT un ZELTA ZIVTIŅA.

Radio

Radio reklāmas apjoms augustā, salīdzinot ar jūliju, ir samazinājies par 1 %, attiecīgi jūlijā izskanējuši 19,20 tūkstoši reklāmas minūšu, bet augustā – 18,95 tūkstoši minūšu.

2008.gada augustā radio reģistrētas 43 054 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada augustu, ir par tikai par 0,5 % mazāk, jo pērn augustā tika fiksētas 43 285 radio reklāmas.

Augustā radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija TELE2, ELKOR, NORDEA, LMT, OGRES ESTRĀDE, PAREX, ESSENTIAL CLUB, HANSABANKA, BALTIC MUSIC PRODUCTIONS, RIMI. Reklamētākās markas – NORDEA, TELE2 un PAREX.

Reklamētākās nozares

Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares augustā
* Sakari, biroja aprīkojums;
* Kosmētika, higiēna;
* Izklaide, kultūra, atpūta;
* Pārtikas produkti;
* Mājsaimniecības preces.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Laikraksti

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Bizness & Baltija, Čas , DB Gazele, Diena, Dienas Bizness, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama.lv, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa.

Žurnāli

36,6°C, Arhitektura i Dizain, Auto Bild Latvija, Biznes .lv, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, DB Numurs, Deko, Doctus, FHM, Horošo!, Ieva, Ievas Māja, Ilustrētā Zinātne, Impulss, JOY, Kapitāls, Kas jauns, Klubs, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit LV, Ļubļu, Māja, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Nedēļa Pasaulē, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi+, Santa, Sestdiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, TV Izklaide, Una, Veselība, Vip Lounge, BB Pulss, Otkrito, VIP Lounge LV.

TV kanāli

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltija, MTV Latvija, PBMK, TV6.

Radio stacijas

Doma Laukums, European Hit Radio, Fit FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Pik FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock, Krievijas hiti.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības