TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Vasarā vidējais radio klausīšanās laiks dienā palielinājies par 7 minūtēm

10.09.2008. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi regulārā radio auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju Pētījums: Radio, Vasara 2008 rezultātus.

Radio klausīšanās Latvijā

Kā liecina radio auditorijas pētījuma rezultāti, 2008.gada vasarā Latvijā kopumā vismaz reizi nedēļā radio ir klausījušies vidēji 76 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, bet vismaz reizi dienā radio ir klausījušies vidēji 57 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem.

Attiecībā uz radio klausīšanās vietu jāatzīmē, ka populārākā radio klausīšanās vieta 2008.gada vasarā līdzīgi kā iepriekšējos periodos ir mājas, kur radio klausījušies 54 % no vidējās radio klausītāju auditorijas. Otrā un trešā populārākā radio klausīšanās vieta attiecīgi ir darbs (28 %) un mašīna (12 %).

Saskaņā ar 2008.gada vasaras pētījuma rezultātiem viens radio klausītājs radio ir klausījies vidēji 268 minūtes jeb 4,5 stundas dienā, kas ir par 7 minūtēm vairāk nekā 2008.gada pavasara periodā.

TNS Latvia radio un patēriņa pētījumu projektu vadītāja Signe Hokonena komentē, ka, detalizētāk aplūkojot kopējo radiostaciju nedēļas auditoriju Latvijā kopumā un dažādās mērķa grupās, jāatzīmē, ka vismaz reizi nedēļā radio 2008.gada vasaras periodā aktīvāk ir klausījušies šādu sociāli–demogrāfisko grupu pārstāvji: latvieši (81 %), iedzīvotāji, kuru ģimenes ienākumi uz vienu ģimenes locekli ir vairāk nekā 300 LVL (85 %), zemgalieši (80 %) un laukos dzīvojošie iedzīvotāji (80 %).

Saskaņā ar jaunākā radio auditorijas pētījuma rezultātiem, 2008.gada vasaras periodā Latvijā kopumā visklausītākā radiostacija ir nacionālās apraides radiostacija Latvijas Radio 2, kurai radio klausītāji veltījuši 28 % no kopējā radio klausīšanās laika. Otrajā vietā ierindojusies radiostacija Latvijas Radio 1, kuras klausīšanās laika daļa 2008.gada vasarā bijusi 11 %, bet trešajā vietā ierindojusies radiostacija Radio SWH ar 8 % klausīšanās laika daļu. Desmit Latvijā klausītāko radiostaciju vidū ir arī tādas radiostacijas kā Radio Skonto (6 %), 96,2 – Krievijas Hiti (Russkoje Radio) (5 %), European Hit Radio (5 %), Latvijas Radio 4 (5 %), Star FM (4 %), SWH+ (4 %), Radio 88,6 – Jumor FM (3 %).


*Radiostacijas NOVOE RADIO auditorijā apvienota radiostaciju NOVOE RADIO, NOVOE RADIO Daugavai, NOVOE RADIO Latgalei auditorija.
** Citas Rīgā un tās apkārtnē raidošās radiostacijas, kurām AQH Share rādītājs Latvijā kopumā < 1 %, un reģionālās radiostacijas.

Nacionālais Mediju Pētījums: Radio, Vasara 2008 iekļautās radiostacijas

Nacionālās apraides radiostacijas

Latvijas Kristīgais radio, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3, Latvijas Radio 4, Radio SWH, Star FM; European Hit Radio;

Rīgas radiostcijas

BBC World Service, Capital FM, Fit FM, NOVOE RADIO, Radio Baltkom-Eho Moskvi; Radio 88,6 – Jumor FM, Radio MIX FM, Radio NABA, Radio NORD, Radio PIK 100 FM, Radio Skonto, SWH +, SWH Rock; 96,2 – Krievijas Hiti (Russkoje Radio), TOP Radio;

Reģionālās radiostacijas

Jēkabpils radio 1, Kurzemes radio, Latgales radio, Progressive FM, Radio 3, Radio Alise+, Radio Ef – Ei, Radio Jūrmala, Radio Liepāja, Radio Maksimums (Europa Plus), Radio Mazsalaca, Radio Saldus, Radio Sigulda, Radio Skonto (Latgalē), Radio Skonto Liepāja, Radio Valka, Radio Valmiera, Radio Zemgale, Rietumu radio, Zaļais vilnis

Par pētījumu

Nacionālais Mediju Pētījums: Radio, Vasara 2008 tika veikts laika periodā no 2008.gada 5.maija līdz 2008.gada 10.augustam. Radio dienasgrāmatas visā Latvijā aizpildīja 2179 respondenti – pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības