TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Lielākā daļa Latvijas skolēnu vasaras brīvdienas pavadījuši mājās

08.09.2008. Ir aizsācies jaunais skolas gads, skolnieku brīvdienas pagājušas, tāpēc atskatīsimies, kā skolnieki ir pavadījuši šo vasaru. Izrādās - pārliecinoši biežāk Latvijas skolēni savu brīvo laiku ir pavadījuši mājās. Šādus datus uzrāda mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia 2008.gada augustā veiktais pētījums.

Skolnieki vasarā bieži pavadījuši laiku internetā vai spēlējot datorspēles vai arī strādājuši

Saskaņā ar pētījumu aģentūras TNS Latvia veiktās iedzīvotāju aptaujas rezultātiem, Latvijas skolēnu izplatītākais vasaras brīvlaika pavadīšanas veids ir laika pavadīšana mājās (ar saviem skolas, sētas draugiem) - 67 %. Nākamais izplatītākais brīvlaika pavadīšanas veids ir laika pavadīšana internetā vai spēlējot datorspēles (29 %) , savukārt 27 % no Latvijas skolēniem vasaru pavadīja strādājot.

Liela daļa skolnieku brīvdienas pavada pie vecvecākiem vai radiem gan laukos (22 %), gan citās pilsētās (18 %). Tāpat daļa skolnieku šajās vasaras brīvdienās ir devušies ceļojumā kopā ar ģimeni pa Latviju (25 %), savukārt 11 % no Latvijas skolniekiem ir devušies ceļojumā uz ārzemēm. Savukārt nedaudz mazāk nekā piektā daļa Latvijas skolnieku piedalījušies kādā atpūtas, izglītības vai sporta nometnē. TNS Latvia iekšējo projektu vadītāja Dace Zolberga norāda, ka attiecīgi 13 % piedalījušies nometnēs Latvijā, bet 4 % -  nometnēs ārpus Latvijas.

Par aptauju

Aptauju mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia veica laikā no 2008.gada 19. līdz 26.augustam, visā Latvijā aptaujājot 503 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 15 līdz 74 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības