TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2008. gada jūlijā

19.08.2008. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada jūlija (01/07/2008 – 31/07/2008) TV kanālu auditorijas.

Skatītākais kanāls jūlijā ir bijis LNT , kura vērošanai skatītāji veltījuši 21,6 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrajā vietā ierindojies kanāls TV3 , kura skatīšanās laika daļa jūlijā ir bijusi 14,6 %. Kanāls LTV1 ierindojies trešajā vietā ar 10,5 % skatīšanās laika daļu.

Savukārt PBK veltīti 9,3 %, kanālam TV5 Rīga – 5,5 % un kanālam 3+ - 4,3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla LTV7 vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 3,2 %, kanālam RenTV Baltija – 2,5 % un kanālam TV6 – 1,3 %. PBMK skatīšanās laika daļa ir bijusi 0,4 %, bet kanāla MTV Latvija - 0,3 %. Visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 24,1 %, bet video un DVD – 2,5 % no kopējā TV skatīšanās laika.

4 stundas un 26 minūtes – tāds ir laiks, ko vidēji dienā viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna jūlijā, tas ir par 11 minūtēm mazāk nekā jūnijā. Savukārt Igaunijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna jūlijā pavadījis vidēji 4 stundas un 47 minūtes dienā, bet Lietuvā 4 stundas un 20 minūtes vidēji dienā.

Par jūlija skatītāko TV pārraidi ir kļuvis kanālā LNT translētais konkurss Jaunais Vilnis 2008 , to vērojuši vidēji 11,9 %, jeb 261,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Jaunā Viļņa 2008 koncertus varēja skatīt arī kanālā TV5 Rīga . Kādu no Jaunā viļņa koncertiem, kanālos LNT un TV Rīga , kopā vērojuši 71,4 %, jeb 1 miljons un 567,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, komentē TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs. Savukārt visvairāk skatījušies Jaunā viļņa 2008 atklāšanas koncertu kanālā LNT, vidēji 13,5 %, jeb 297,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Par otro skatītāko pārraidi jūlijā kļuvušas LNT ziņas (Svētdienā) , tās vērojuši vidēji 10,8 %, jeb 238 tūkstoši. Savukārt trešā skatītākā pārraide - XXIV Dziesmu un XIV Deju svētku atklāšanas koncerts, to vērojuši vidēji 10,7 %, jeb 235,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības