TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada februārī

26.03.2008. Mediju, tirgus un socioloģisko pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi februāra televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus. Februārī visos medijos pēc reklāmas apjoma krituma janvārī bija vērojams reklāmas apjomu kāpums.

Prese

Reklāmas apjoms 2008. gada februārī presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2008.gada janvāri, ir pieaudzis par 27 %. Attiecīgi februārī tika reģistrēti 1,83 miljoni cm², bet janvārī - 1,44 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada februārī presē reģistrēti 11630 reklāmas gadījumi, kas ir par 16 % mazāk nekā 2007.gada februārī, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 13 791 reklāmu.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) februārī bijuši: Bite, Tele2, LMT, L’Oreal, BDG, Maxima, Parex, Hansabanka, Rebus, SEB Unibanka. Reklamētākās markas presē – Bite, Okarte, Tele2.

Televīzija

Televīzijā februārī, salīdzinot ar janvāri, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 17 %. Februārī televīzijā noraidīti 41,7 tūkstoši minūtes, bet janvārī – 35,5 tūkstoši minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits februārī sasniedza 106 057 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada februāri, ir par 40 % vairāk (2007. gadā reģistrēti 75 927 reklāmas gadījumi).

Februārī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši Procter & Gamble, Tele2, Unilever, Reckitt Benckiser, Henkel, Danone, Coca-Cola HBC, LMT, Colgate – Palmolive, Johnson & Jonson. Reklamētākās markas televīzijā – Zelta zivtiņa, Tele2, Okarte.

Radio

Radio reklāmas apjomi februārī, salīdzinot ar janvāri, ir pieauguši par 36 %, attiecīgi februārī izskanējušas 18,9 tūkstoši reklāmas minūtes, bet janvārī – 13,9 tūkstoši minūtes.

2008.gada februārī radio reģistrētas 41 597 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada februāri, ir par 19 % vairāk, jo pērn februārī tika fiksētas 34 948 radio reklāmas.

Februārī radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija LMT, Tele2, Gerons, Glaxosmithkline, Nordea, Elkor, Skandi Motors, BDG, Statoil, Tapeks. Reklamētākās markas – Okarte, Nordea, Hyundai.

Reklamētākās nozares

Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares februārī:
* Sakari, biroja aprīkojums
* Kosmētika, higiēna
* Izklaide, kultūra, atpūta
* Medicīna
* Pārtikas produkti

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Laikraksti

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Bizness & Baltija, Čas , DB Gazele, Diena, Dienas Bizness, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama.lv, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa

Žurnāli

36,6°C, Arhitektura i Dizain, Auto Bild Latvija, Biznes .lv, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, DB Numurs, Deko, Doctus, FHM, Horošo!, Ieva, Ievas Māja, Ilustrētā Zinātne, Impulss, Kapitāls, Kas jauns, Klubs, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit LV, Ļubļu, Māja, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Nedēļa Pasaulē, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi+, Santa, Sestdiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, TV Izklaide, Una, Veselība, Vip Lounge, BB Pulss, Otkrito, VIP Lounge LV

TV kanāli

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltija, MTV Latvija, PBMK, TV6

Radio stacijas

Doma Laukums, European Hit Radio, Fit FM, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Pik FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock, Krievijas hiti.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības