TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada maijā

11.07.2007. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi maija televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus. Maijā, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, televīzijā ir novērojams reklāmas apjoma pieaugums, bet presē un radio, savukārt, reklāmas apjoms ir nedaudz samazinājies.

Prese

Reklāmas apjoms 2008. gada maijā presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2008.gada aprīli, ir samazinājies par 1 %. Attiecīgi aprīlī tika reģistrēti 2,37 miljoni cm², bet maijā – 2,34 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada maijā presē reģistrēti 12 590 reklāmas gadījumu, kas ir par 43 % mazāk nekā 2007.gada maijā, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 17 979 preses reklāmām.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) maijā bijuši: TELE2, LMT, BITE, L'OREAL, DNB NORD, LNT, BALTKOM, LATTELECOM, SWH RADIO, MAXIMA. Reklamētākās markas presē –DNB NORD, TELE2, BALTKOM.

Televīzija

Televīzijā maijā, salīdzinot ar aprīli, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 6 %. Aprīlī televīzijā noraidīti 47,16 tūkstoši minūšu, bet maijā – 49,95 tūkstoši minūšu reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits maijā bija 125 189 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada maiju, ir par 5 % mazāk (2007. gada maijā reģistrēti 130 938 reklāmas gadījumi).

Maijā televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši PROCTER & GAMBLE, TELE2, COCA-COLA HBC,RECKITT BENCKISER, HENKEL, LMT, UNILEVER, COLGATE-PALMOLIVE, NESTLE, DANONE. Reklamētākās markas televīzijā – COCA-COLA, TELE2 un ZELTA ZIVTIŅA.

Radio

Radio reklāmas apjoms maijā, salīdzinot ar aprīli, ir samazinājies par 6 %, attiecīgi aprīlī izskanējuši 22,59 tūkstoši reklāmas minūšu, bet maijā – 21,41 tūkstotis minūšu.

2008.gada maijā radio reģistrētas 47 526 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada maiju, ir par 5 % mazāk, jo pērn maijā tika fiksētas 49 832 radio reklāmas.

Maijā radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija TELE2, LMT, NORDEA, OGRES ESTRĀDE, PAREX, MAXIMA, ESSENTIAL CLUB, SKANDI AUTO, AURA AUTO, BALTIKUMS, VEHO. Reklamētākās markas – TELE2, NORDEA UN TV3.

Reklamētākās nozares

Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares aprīlī:
* Sakari, biroja aprīkojums
* Kosmētika, higiēna
* Pārtikas produkti
* Izklaide, kultūra, atpūta
* Bezalkoholiskie dzērieni.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Laikraksti

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Bizness & Baltija, Čas , DB Gazele, Diena, Dienas Bizness, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama.lv, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa

Žurnāli

36,6°C, Arhitektura i Dizain, Auto Bild Latvija, Biznes .lv, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, DB Numurs, Deko, Doctus, FHM, Horošo!, Ieva, Ievas Māja, Ilustrētā Zinātne, Impulss, JOY, Kapitāls, Kas jauns, Klubs, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit LV, Ļubļu, Māja, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Nedēļa Pasaulē, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi+, Santa, Sestdiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, TV Izklaide, Una, Veselība, Vip Lounge, BB Pulss, Otkrito, VIP Lounge LV

TV kanāli

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltija, MTV Latvija, PBMK, TV6

Radio stacijas

Doma Laukums, European Hit Radio, Fit FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Pik FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock, Krievijas hiti.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības