TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2008. gada jūnijā

10.07.2008. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada jūnija (01/06/2008 – 30/06/2008) TV kanālu auditorijas.

Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, jūnijā visvairāk skatījušies kanālu LNT , kura vērošanai veltīti 18,2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrais visskatītākais ir bijis kanāls TV3 ar 14.2 % lielu skatīšanās laika daļu. Trešais skatītākais ir bijis kanāls LTV1 ar 10,6 %. Ceturtajā vietā ierindojies PBK , kuram veltīti 10,2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam LTV7 TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 5,3 %, bet kanālam 3+ – 5,0 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt 3,7 % veltīti kanālam TV5 Rīga, bet kanālam RenTV Baltija - 2,9 %. Kanālam TV6 veltīts 1,1 %, bet PBMK – 0,5 % un MTV Latvija – 0,3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 25,6 %, savukārt video un DVD skatīšanai 2,4 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Šī gada jūnijā laiks, ko vidēji viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna, bija 4 stundas un 37 minūtes vidēji dienā, kas ir par 5 minūtēm vairāk nekā maijā. TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka Igaunijā vidējais skatīšanās laiks dienā ir bijis 5 stundas un 2 minūtes, savukārt Lietuvā 4 stundas un 25 minūtes vidēji dienā.

Šī gada jūnijā skatītākā TV pārraide ir bijusi kanālā LTV1 demonstrētā dokumentālā filma Padomju stāsts, kuru skatījušies vidēji 11,1 %, jeb 244,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Latvijas šlāgeraptaujas 2008. Gada finālu kanālā LTV1 skatījušies vidēji 9,9 %, jeb 217,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, ierindojot to otrajā vietā. Savukārt trešajā vietā ierindojies kanālā LNT pārraidītais Vislatvijas alus dzeršanas čempionāts , kuru skatījušies vidēji 9,9 %, jeb 217,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības