TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada aprīlī

28.05.2008. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi aprīļa televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus. Aprīlī, analizējot reklāmas apjomus pēc preses laukuma kvadrātcentimetros un televīzijas, radio reklāmas minūtēm, visos medijos bija vērojams neliels reklāmas apjomu kāpums.

Prese

Reklāmas apjoms 2008. gada aprīlī presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2008.gada martu, ir pieaudzis par 4 %. Attiecīgi aprīlī tika reģistrēti 2,37 miljoni cm², bet martā – 2,28 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada aprīlī presē reģistrēti 13 371 reklāmas gadījums, kas ir par 16 % mazāk nekā 2007.gada aprīlī, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 15 832 reklāmām.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) aprīlī bijuši: Bite, Tele2, LMT, Maxima, L’oreal, Baltic Motors, Elkor, DNB Nord, Hansabanka, Rimi. Reklamētākās markas presē –Maxima, Bite, Hansabanka.

Televīzija

TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākā projektu vadītāja Inese Vēvere norāda, ka televīzijā aprīlī, salīdzinot ar martu, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 5 %. Aprīlī televīzijā noraidīti 47,16 tūkstoši minūtes, bet martā – 44,95 tūkstoši minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits aprīlī sasniedza 120 660 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada aprīli, ir par 15 % vairāk (2007. gadā reģistrēti 104 502 reklāmas gadījumi).

Aprīlī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši Procter & Gamble, Coca-Cola HBC, Tele2, Reckitt Benckiser, Henkel, Danone, Johnson & Johnson, Bite, Nestle, Colgate –Palmolive. Reklamētākās markas televīzijā – Coca-Cola, Zelta Zivtiņa, Vanish.

Radio

Radio reklāmas apjomi aprīlī, salīdzinot ar martu, ir pieauguši par 10 %, attiecīgi aprīlī izskanējušas 22,59 tūkstoši reklāmas minūtes, bet martā – 20,63 tūkstoši minūtes.

2008.gada aprīlī radio reģistrētas 50 274 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada aprīli, ir par 20 % vairāk, jo pērn aprīlī tika fiksētas 41 764 radio reklāmas.

Aprīlī radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija LMT, Elkor, Rimi, Nordea, Tele2, Lattelecom, Skandi Motors, Art Music, Maxima, Skandi Auto & Aura Auto. Reklamētākās markas – Nordea, Rimi, Hyundai.

Reklamētākās nozares

Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares aprīlī:
* Kosmētika, higiēna
* Sakari, biroja aprīkojums
* Pārtikas produkti
* Bezalkoholiskie dzērieni
* Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums

 Pētījumā iekļauto mediju izlase

Laikraksti

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Bizness & Baltija, Čas , DB Gazele, Diena, Dienas Bizness, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama.lv, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa

Žurnāli

36,6°C, Arhitektura i Dizain, Auto Bild Latvija, Biznes .lv, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, DB Numurs, Deko, Doctus, FHM, Horošo!, Ieva, Ievas Māja, Ilustrētā Zinātne, Impulss, JOY, Kapitāls, Kas jauns, Klubs, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit LV, Ļubļu, Māja, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Nedēļa Pasaulē, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi+, Santa, Sestdiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, TV Izklaide, Una, Veselība, Vip Lounge, BB Pulss, Otkrito, VIP Lounge LV

TV kanāli

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltija, MTV Latvija, PBMK, TV6

Radio stacijas

Doma Laukums, European Hit Radio, Fit FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Pik FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock, Krievijas hiti.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības