TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada martā

28.04.2008. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi marta televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus. Martā visos medijos trupinājās reklāmas apjomu kāpums.

Prese

Reklāmas apjoms 2008. gada martā presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2008.gada februāri, ir pieaudzis par 25 %. Attiecīgi martā tika reģistrēti 2,28 miljoni cm², bet februārī - 1,83 miljoni cm² reklāmas.

TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākā projektu vadītāja Inese Vēvere norāda, ka šī gada martā presē reģistrēti 12 543 reklāmas gadījumi, kas ir par 24 % mazāk nekā 2007.gada martā, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 16 486 reklāmu.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) martā bijuši: Tele2, L’Oreal, Bite, LMT, Maxima, Renault, Hansabanka, Elkor, Sirowa, BDG. Reklamētākās markas presē –Tele2, Maxima, Hansabanka.

Televīzija

Televīzijā martā, salīdzinot ar februāri, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 8 %. Martā televīzijā noraidīti 44,95 tūkstoši minūtes, bet februārī – 41,68 tūkstoši minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits martā sasniedza 115 162 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada martu, ir par 29 % vairāk (2007. gadā reģistrēti 89 004 reklāmas gadījumi).

Martā televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši Procter & Gamble, Tele2, Unilever, Reckitt Benckiser, Coca-Cola HBC, Danone, LMT, Henkel, Nestle, L’Oreal. Reklamētākās markas televīzijā – Tele2, Okarte, Zelta zivtiņa.

Radio

Radio reklāmas apjomi martā, salīdzinot ar februāri, ir pieauguši par 9 %, attiecīgi martā izskanējušas 20,6 tūkstoši reklāmas minūtes, bet februārī – 19,0 tūkstoši minūtes.

2008.gada martā radio reģistrētas 47 149 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada martu, ir par 7 % vairāk, jo pērn martā tika fiksētas 44 231 radio reklāma.

Martā radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija LMT, BDG, Nordea, Rimi, Tele2, Hansabanka, Skandi Motors, Depo DIY, Maxima, BT1. Reklamētākās markas – Nordea, Okarte, Hansabanka.

Reklamētākās nozares

Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares martā:
* Sakari, biroja aprīkojums
* Kosmētika, higiēna
* Pārtikas produkti
* Mājsaimniecības preces
* Medicīna

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Laikraksti

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Bizness & Baltija, Čas , DB Gazele, Diena, Dienas Bizness, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama.lv, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa

Žurnāli

36,6°C, Arhitektura i Dizain, Auto Bild Latvija, Biznes .lv, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, DB Numurs, Deko, Doctus, FHM, Horošo!, Ieva, Ievas Māja, Ilustrētā Zinātne, Impulss, Kapitāls, Kas jauns, Klubs, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit LV, Ļubļu, Māja, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Nedēļa Pasaulē, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi+, Santa, Sestdiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, TV Izklaide, Una, Veselība, Vip Lounge, BB Pulss, Otkrito, VIP Lounge LV

TV kanāli

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltija, MTV Latvija, PBMK, TV6

Radio stacijas

Doma Laukums, European Hit Radio, Fit FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Pik FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock, Krievijas hiti.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības