TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Radio klausīšanās tendences ziemā saglabājas stabilas

10.03.2008. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi regulārā radio auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju Pētījums: Radio Ziema 2008 rezultātus.

Radio klausīšanās Latvijā

Kā liecina radio auditorijas pētījuma rezultāti 2008.gada ziemā Latvijā kopumā vismaz reizi nedēļā radio ir klausījušies vidēji 76 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, bet vismaz reizi dienā radio ir klausījušies vidēji 59 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem.

Saskaņā ar pētījuma rezultātiem līdzīgi kā 2007.gada ziemas periodā visbiežāk minētā radio klausīšanās vieta ir mājas, kur radio 2008.gada ziemas periodā klausījušies 55 % no vidējās radio klausītāju auditorijas. Otrā biežāk minētā radio klausīšanās vieta ir darba vieta (29 %), kam seko radio klausīšanās mašīnā (11 %).

Apkopotie pētījuma rezultāti liecina, ka 2008. gada ziemā radio internetā vismaz reizi nedēļā ir klausījušies 9 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem.

TNS Latvia radio un patēriņa pētījumu projektu vadītāja Signe Hokonena komentē, ka, salīdzinot ar 2007.gada rudens periodu, laiks, ko vidēji viens radio klausītājs ir pavadījis, klausoties radio, 2008.gada ziemas periodā nav būtiski mainījies. Tas palielinājies par 1 minūti bija vidēji 260 minūtes jeb 4,3 stundas dienā.

Salīdzinot kopējo radiostaciju nedēļas auditoriju Latvijā kopumā un dažādās mērķa grupās, var secināt, ka vismaz reizi nedēļā radio 2008.gada ziemas periodā vairāk ir  klausījušies šādu sociāli–demogrāfisko grupu pārstāvji: latvieši (83 %), uzņēmuma/ augstākā līmeņa vadītāji (89 %), kurzemnieki (87 %), lauku iedzīvotāji (81 %) un iedzīvotāji ar individuālajiem ienākumiem virs 400 latiem (86 %).

Analizējot radio klausīšanās laika sadalījumu starp radiostacijām, redzam, ka 2008. gada ziemas periodā Latvijā kopumā visklausītākās radiostacijas ir Nacionālās apraides radiostacija Latvijas Radio 2 (25,7 %), Latvijas Radio 1 (11,4 %) un Rīgā kā arī atsevišķos Latvijas reģionos raidošā radiostacija Radio Skonto (8,9 %). Desmit Latvijā klausītāko radiostaciju vidū ir arī tādas radiostacijas kā Radio SWH (8,0 %), Latvijas Radio 4 (7,0 %), European Hit Radio (5,4 %), Star FM (5,0 %), 96,2 – Krievijas Hiti (Russkoje Radio) (5,0 %), SWH+ (4,1 %) un Radio Mix FM (2,2 %).

Nacionālais Mediju Pētījums: Radio, Ziema 2008  iekļautās radiostacijas

Nacionālās apraides radiostacijas

Latvijas Kristīgais radio, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3, Latvijas Radio 4, Radio SWH, Star FM; European Hit Radio;

Rīgas radiostcijas

BBC World Service, Capital FM, Fit FM, Novoje Radio, Radio Baltkom-Eho Moskvi; Radio MIX FM, Radio NABA, Radio NORD, Radio PIK 100 FM, Radio Skonto, SWH +, SWH Rock; 96,2 – Krievijas Hiti (Russkoje Radio);

Reģionālās radiostacijas

Jēkabpils radio 1, Kurzemes radio, Latgales radio, Novoje Radio Daugavai, Novoje Radio Latgalei, Progressive FM, Radio 3, Radio Alise +, Radio Ef – Ei, Radio Jūrmala, Radio Liepāja, Radio Maksimums (Europa Plus), Radio Mazsalaca, Radio Saldus, Radio Sigulda, Radio Skonto (Latgalē), Radio Skonto Liepāja, Radio Valka, Radio Zemgale, Rietumu radio, Zaļais vilnis.

Par pētījumu

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia veica Nacionālo Mediju Pētījumu: Radio, Ziema 2008 laika periodā no 2007.gada 1.novembra līdz 2008.gada 10.februārim. Radio dienasgrāmatas visā Latvijā aizpildīja 2279 respondenti – pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem. Pētījuma rezultātu pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz TNS Latvia obligāta.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības