TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada janvārī

05.03.2008. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi janvāra televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus. Janvārī visos medijos, kā jau ierasts katra gada sākumā, reklāmas apjoms samazinājās.

Prese

Reklāmas apjoms 2008. gada janvārī presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2007.gada decembri, ir sarucis par 39 %. Attiecīgi janvārī tika reģistrēti 1,44 miljoni cm², bet decembrī - 2,36 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada janvārī presē reģistrēti 9837 reklāmas gadījumi, kas ir par 19 % mazāk nekā 2007.gada janvārī, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 12 102 reklāmām.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) janvārī bijuši: Tele2, Maxima, Elkor, L’oreal, Parex, Rebus, Express Tours, Bite, Procter & Gamble, High Technologies. Reklamētākās markas presē – Maxima, Parex, Zelta Zivtiņa.

Televīzija

Televīzijā janvārī, salīdzinot ar pērno decembri, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs sarucis par 30 %. Janvārī televīzijā noraidīti 35,5 tūkstoši minūtes, bet decembrī – 50,7 tūkstoši minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits janvārī sasniedza 82 797 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada janvāri, ir par 25 % vairāk (2007. gadā reģistrēti 66 114 reklāmas gadījumi).

Janvārī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši Procter & Gamble, Tele2, Reckitt Benckiser, Colgate-Palmolive, Henkel, Danone, L’oreal, Unilever, Maxima, Rimi. Reklamētākās markas televīzijā – Zelta zivtiņa, Colgate, Maxima.

Radio

Radio reklāmas apjomi janvārī, salīdzinot ar 2007.g. decembri, ir sarukuši par 36 %, attiecīgi janvārī izskanējušas 13,2 tūkstoši reklāmas minūtes, bet decembrī – 20,6 tūkstoši minūtes.

2008.gada janvārī radio reģistrētas 31 033 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2007. gada janvāri, ir par 1 % mazāk, jo pērn janvārī tika fiksētas 31 300 radio reklāmas.

Janvārī radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Nordea, Tapeks, Linstow, Rimi, Elkor, Skandi Auto & Aura Auto, Tele2, Essential Club, Parex, Maxima. Reklamētākās markas – Nordea, Tapro, Mitsubishi.

Reklamētākās nozares

Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares janvārī:
* Kosmētika, higiēna
* Sakari, biroja aprīkojums
* Izklaide, kultūra, atpūta
* Mājsaimniecības preces
* Medicīna

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Laikraksti

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Bizness & Baltija, DB Gazele, Diena, Dienas Bizness, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama.lv, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Subbota, TV Programma, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, Vesti, Vesti Segodņa, Čas

Žurnāli

36,6°C, Arhitektura i Dizain Baltii, Auto Bild Latvija, Biznes & LV, Cosmopolitan, DB Numurs, Dari Pats, Deko, Doctus, Dārza Pasaule, FHM, Horošo!, Ieva, Ievas Māja, Ilustrētā Zinātne, Impulss, Kapitāls, Kas Jauns, Klubs, Latvijas Būvniecība, Latvijas Ārsts, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit LV, MG, Mans Mazais, Marta, Māja, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mūsmājas, Nedēļa, Nedēļa The World in ..., Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, SestDiena, Shape, Sporta Avīze, Sīrups, TV Izklaide, Una, Veselība, Vip Lounge, Ļubļu

TV kanāli

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltija, MTV Latvija, PBMK, TV6

Radio stacijas

Doma Laukums, European Hit Radio, Fit FM, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Pik FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības