TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2008. gada janvārī

12.02.2008. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada janvāra (01/01/2008 – 31/01/2008) TV kanālu auditorijas.

Šī gada janvārī TV skatītāju vidū populārākais ir bijis kanāls LNT , kura vērošanai veltīti 19,3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrais populārākais ir bijis kanāls TV3 ar 15,4 % lielu skatīšanās laika daļu. Trešais populārākais ir bijis PBK ar 11,6 %. Kanālam LTV1 TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 11,0 %, bet kanālam LTV7 – 4,8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt 3,5 % veltīti kanālam 3+ , bet kanālam RenTV Baltija - 2,2 %. Kanālam TV5 Rīga TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 1,9 %, TV6 – 1,2 %, bet PBMK – 0,3 % un MTV Latvija – 0,1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Video un DVD skatīšanai veltīti 3,0 %, bet visu pārējo kanālu skatīšanai – 25,5 % no kopējā TV skatīšanās laika.

TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka, salīdzinot ar 2007. gada decembri, laiks, ko vidēji viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna, janvārī nav būtiski mainījies, tas samazinājies par 1 minūti un bija 5 stundas un 26 minūtes dienā.

Par janvāra populārāko pārraidi ir kļuvis LNT demonstrētais šovs Zvaigžņu lietus , kuru vērojuši vidēji 14,3 %, jeb 316,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem, un tie ir bijuši 35,9 % no visiem tā brīža TV vērotājiem. TOP 20 otrajā vietā ierindojies LTV1 raidījums de facto , kuru vērojuši vidēji 13.0 %, jeb 286,7 tūkstoši iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem. Trešajā un ceturtajā vietā ierindojušies LNT ziņu raidījumi, attiecīgi LNT ziņas (Sestdienā) , kuras vidēji vērojuši 12,7 % , jeb 280,8 tūkstoši un LNT ziņu „TOP 10” , kuru vidēji vērojuši 12,0 %, jeb 265,8 % tūkstoši iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības